728 x 90

سرهنگ مایکل والتز:‌ راههای مقابله با کره شمالی

سرهنگ مایکل والتز مشاور پیشین دیک چینی
سرهنگ مایکل والتز مشاور پیشین دیک چینی
سرهنگ مایکل والتز مشاور پیشین دیک چینی معتقد است دونالد ترامپ ابزارهای زیادی علیه کره شمالی در اختیار دارد.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 10آبان 96: معاون رئیس‌جمهور مایک پنس روز جمعه در یک پایگاه هوایی در داکوتای شمالی که محل برخی از بمب‌افکنهای ب ۵۲و موشکهای قاره‌پیما است برای خلبانان در مورد استراتژی بازدارندگی آمریکا علیه کره شمالی سخنرانی کرد.

این سخنان تند درست قبل از سفر رئیس‌جمهور به آسیاست که روز جمعه شروع می‌شود. کره شمالی تاکنون ۱۵آزمایش موشکی فقط از فوریه گذشته تاکنون انجام داده است.

اما اکنون بیش از ۶هفته است که از آخرین آزمایش موشکی آن می‌گذرد که طولانی‌ترین فاصله میان آزمایشات آن از زمانی است که دونالد ترامپ به ریاست‌جمهوری رسیده است.

آخرین شلیک قبل از سخنرانی قاطع رئیس‌جمهور در برابر سازمان ملل بود. سرهنگ مایکل والتز فرمانده سابق نیروهای ویژه کلاه سبزها و مشاور سابق ضدتروریسم دیک چینی معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا:‌

پیام دونالد ترامپ روی کیم جونگ اون تأثیر گذاشته است. او فهمیده است که آمریکا در هشت سال گذشته از نیروی نظامی خود استفاده نکرده است.

سخنان ترامپ هم‌چنین پیامی به رئیس‌جمهور چین بود. او در کنگره حزب که هر ۵سال یکبار برگزار می‌شود به شیوه‌ای بسیار قوی قدرت را قبضه کرد. او تعدادی از نفرات کلیدی خود را در قدرت ابقا کرد لذا این پیام ترامپ نه تنها روی کیم جونگ اون بلکه روی رئیس‌جمهور چین نیز تاثیر داشته است

مهم این است که هر کسی در منطقه از چینیها گرفته تا کره شمالی باور کنند که ما رفتار کره شمالی را تحمل نخواهیم کرد!

فاکس نیوز: رئیس‌جمهور روزولت می‌گفت با لحن آرام صحبت کنید ولی چماق بزرگی حمل کنید. دولت ترامپ الآن هم با لحن تند سخن می‌گوید هم چماق های بزرگی برداشته است. معاون رئیس‌جمهور در یک پایگاه در برابر بمب‌افکنهای ب ۵۲سخنرانی کرد. این تنها پایگاه هوایی مشترک است که هم دارای ب ۵۲است و هم دارای موشکهای قاره‌پیماست. همزمان می‌دانیم که سه ناوهواپیمابر رزمی دورتر از ساحل کره شمالی قرار دارند که این پیامی بسیار قوی به کره شمالی می‌فرستد.

سرهنگ مایکل والتز: وزیر جیمز متیس نیز از پایگاه هوایی بازدید کرد. معاون رئیس‌جمهور نیز بازدید کرد که فکر می‌کنم پیامی به جهان و به ارتش ما و کنگره می‌فرستاد که آزمایش استعداد اتمی ما دوباره به جریان افتاده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f18d5ef2-bdf5-4a2f-9c64-f686c1f64aa9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات