728 x 90

تجمع اعتراضی بازنشستگان اداره کشاورزی مقابل استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد

تجمع اعتراضی کارگران شرکت تراورس لرستان مقابل مجلس رژیم
تجمع اعتراضی کارگران شرکت تراورس لرستان مقابل مجلس رژیم
جمعی از بازنشستگان اداره کشاورزی روز سه‌شنبه 9 آبان 96 در سه حوزه منابع طبیعی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات خود مقابل استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان به بازنشسته شدنشان توسط این نهاد اشاره کرد و گفت اسفند سال ۹۵، ۹۰نفر از ما را بازنشسته کردند و قرار شد تمامی مطالبات تا مرداد سال جاری به ما پرداخت شود اما تاکنون پرداخت نشده و به هر جایی هم که سر می‌زنیم کسی پاسخگو نیست.

وی گفت: به ما گفتن اگر از این اداره بیرون بروید و بازنشسته شوید قول می‌دهیم مطالباتتان را پرداخت کنیم، اما خبری نشد.

یکی دیگر از این افراد گفت: برخی از این افراد سال ۹۴بازنشسته شدند و به ما وعده دادند که سال ۹۵ پولمان را پرداخت می‌کنند اما حرفهایش فقط وعده الکی بوده است.

بازنشسته دیگری گفت: با چه روی به خانه‌ها و نزد زن و بچه‌هایمان بازگردیم وقت ازدواج فرزندانمان رسیده اما با کدام سرمایه و زمینه آنها را فراهم کنیم، حاضریم زندان برویم اما با دست خالی به خانه باز نگردیم.

یکی دیگر از این افراد در ادامه با اشاره به این‌که ۹فرزند دارد گفت: ۶نفر از فرزندانم با داشتن مدرک کارشناسی ارشد بیکار هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d6a40f0-9caf-45ee-9419-b7391721af4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات