728 x 90

نیوت گینگریچ: ضرورت بازرسی از سایتهای نظامی رژیم ایران

نیوت گینگریچ
نیوت گینگریچ
نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید:‌
زمانی که وزارت خزانه‌داری، سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد، بسیار خوشحال شدم

تلویزیون فاکس‌ نیوز 2آبان 96: اجازه بدهید در مورد سیاست خارجی و سایر برنامه‌های رئیس‌جمهور از شما سؤال کنم.

ما تاکنون می‌دانیم که او می‌خواهد چه کاری انجام دهد در مورد خدمات درمانی او بسیار سرسخت است این کار را انجام دهد ولی موضوع بعدی رژیم ایران و کره شمالی است آنها موضوعات خطرناک و جدی هستند. سال آینده برای این رئیس‌جمهور به چه شکل خواهد بود؟

نیوت گینگریچ: فکر می‌کنم این خطرناکترین دوره از زمان بحران کوبا می‌باشد. وضعیتی که به‌خاطر کره شمالی است.

فکر می‌کنم رئیس‌جمهور به افزایش فشار بر کره شمالی ادامه خواهد داد. کره شمالی نامه‌یی برای استرالیا فرستاده و شکایت کرده است زیرا تحریمها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند.

در مورد ایران فکر می‌کنم رئیس‌جمهور ترامپ سیاست بسیار جسورانه ای در پیش گرفته است. او دقیقاً کار درستی انجام داد که توافق اتمی را تأیید نکرد آن را از بین هم نبرد. او گفت ببینید، اکنون کنگره باید آن را بررسی کند.

طرح کورکر ـ کاردین به کنگره ۶۰روز فرصت می‌دهد این توافق را بررسی کند. امیدوارم ۲کار بزرگ انجام دهند امیدوارم بگویند رژیم ایران باید اجازه بازرسی از سایتهای نظامی را بدهد و هیچ ضرب‌الاجلی در کار نباید باشد. رژیم ایران نباید فرجه‌ای داشته باشد تا به سلاح اتمی دست یابد.

فکر می‌کنم مسیری که رئیس‌جمهور انتخاب کرده مسیر درستی است. ما باید کار بیشتری در رابطه با ایران انجام دهیم.

من بسیار خوشحال شدم زمانی که وزارت خزانه‌داری اعلام کرد سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری می‌شود.

این یک سیاست پیچیده وسختگیرانه است که رئیس‌جمهور آن را با تیلرسون و متیس و مک مستر و کلی که به او کمک می‌کنند پیش می‌برد. هدف او هم حفاظت از آمریکاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/abf8d32c-af42-4f38-831f-563817192301"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات