728 x 90

دستگیری جوانان در تهران

دستگیری جوانان در تهران
دستگیری جوانان در تهران
مآموران نیروهای انتظامی، روز جمعه 28مهر در یک اقدام سرکوبگرانه 13جوان را، در داخل یک رستوران در منطقه ۱۲تهران دستگیر کردند.

مأموران نیروی انتظامی مدعی شدند این افراد را در حالی که علائم و آرم گروه‌های شیطان‌پرستی را با خود داشتند، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:‌


دستگیری ۲۰۰جوان در تهران به بهانه اراذل و اوباش
مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در یک طرح سراسری و سرکوبگرانه عصر روز یکشنبه 12شهریور 96، 200تن از جوانان را در تهران به بهانه اراذل و اوباش دستگیر کردند.

خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر در توجیه این اقدام سرکوبگرانه نوشت:‌ طرح سراسری امنیت با هدف پایداری امنیت در سطح محلات پایتخت و پاکسازی محلهای پرخطر قهوه‌خانه‌ها و پاتوق های اراذل و اوباش سطح یک به اجرا در آمد.

لازم به یادآوری است که تحقیر جوانان میهن که در رسانه‌های حکومتی به نمایش گذاشته می‌شود دقیقاً بیلان ننگین همین حکومت غارت و چپاول است.

افزایش و تشدید سرکوب جوانان میهن

روز پنجشنبه 5مرداد 96 دریک هجوم سرکوبگرانه 113جوان در تهران و اطراف آن توسط نیروهای سرکوبگر دستگیر شدند.

تشدید سرکوب و دستگیری جوانان

روز چهارشنبه 7تیر 96 دریک هجوم سرکوبگرانه 110جوان در منطقه شاهنامه مشهد (بولوار فردوسی) در یک مهمانی توسط نیروهای سرکوبگر دستگیر شدند.

روز 2مرداد ۹۶در نمایش مسخره خیابانی با حضور مزدور ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ گروهی از جوانان به زنجیر بسته در شمال غرب میدان امام حسین برگزار شد.

تشدید سرکوب و گرداندن چند جوان با غل و زنجیر در قزوین به بهانه بازسازی نزاع خیابانی

در ترس از افزایش اعتراضات و قیامهای مردمی و با هدف ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم، مزدوران نیروی انتظامی چند جوان را در خیابانهای قزوین گرداندند.

سایتهای حکومتی نوشتند بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۷تیرماه ۳تن از جوانان شهر قزوین در حضور دادستان رژیم و مقامات سرکوبگر قضایی و انتظامی این شهر در محل وقوع جرم حضور پیدا کردند. این سایتها بهانه این امر را بازسازی صحنه جرم در یک نزاع خیابانی عنوان کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7ca575d-c2f5-46d1-88a5-5274f9437f25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات