728 x 90

پیامدهای تغییر سیاست آمریکا در قبال رژیم ایران، مصاحبه با دکتر سنابرق زاهدی

دکتر سنابرق زاهدی
دکتر سنابرق زاهدی
دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت در مصاحبه با تلویزیون اورینت تأکید کرد بعد از شصت سال برای اولین بار سیاست آمریکا نه در حمایت از رژیم حاکم بر ایران بلکه علیه آن است.

دکتر سنابرق زاهدی گفت: فکر می‌کنم که مهمترین موضوع در این بیانیه اخیر خزانه‌داری آمریکا تمرکز بر روی نیروهای سپاه پاسداران است. شما می‌دانید سپاه پاسداران حامی اصلی رژیم ولایت فقیه است.

این رژیم توسط این نیرو توانسته فرزندان مردم ایران را سرکوب کند و کشتار و تروریسم را به کشورهای دیگر مانند سوریه، عراق، لبنان و یمن صادر کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا با این لیست‌گذاری، این گروه را به‌طور کامل گروهی تروریستی می‌داند. در محتوی هیچ تفاوتی میان لیست‌گذاری خزانه‌داری و وزارت‌خارجه وجود ندارد. چه بسا که وزارت‌خارجه آمریکا نیز در آینده این نیروها را لیست‌گذاری تروریستی کند.

تلویزیون اورینت: این لیست‌گذاری برای شما به‌عنوان مقاومت ایران چه منافعی دارد.

سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت: در تحلیلهایی که بررسی کرده‌ام اغلب به این اشاره شده که این معادله‌ای میان دولت آمریکا و رژیم ایران است در حالیکه در سالهای گذشته دولتهای آمریکا از تغییر در ایران جلوگیری می‌کردند و مقاومت ایران را با مانع روبه‌رو می‌کردند و نمی‌گذاشتند که مردم ایران حرکت کنند. در حالیکه موضوع اصلی در ایران تضاد میان مردم و مقاومت آنها با رژیم حاکم بوده است. ولی مشکل اصلی این بود که آمریکا فعالیتهای مقاومت ایران را با مشکل روبه‌رو می‌کرد. شما می‌دانید از ۲۵سال پیش و بهتر است بگوییم که از شصت سال پیش از زمان دکتر مصدق تا الآن آمریکا یا در کنار رژیم شاه یا رژیم آخوندی قرار داشت ولی این اولین بار است که آمریکا سیاستی قاطع را علیه رژیم ایران پیش گرفته است. به همین دلیل می‌بینیم که خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران از این سیاست جدید استقبال کرد چرا که این سیاست زمینه‌ساز سرنگونی فاشیسم مذهبی در ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4490ae04-117b-4ff2-bb52-8a4fcf5c8db7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات