728 x 90

مایک پمپئو: هدف دونالد ترامپ مقابله با همه تهدیدهای رژیم ایران است

مایک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
مایک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
مایک پمپئو رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا روز پنجشنبه 27مهر 96 طی سخنانی در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، رژیم ایران را کانون تهدیدات خاورمیانه نامید و گفت واشینگتن با فشار بر سپاه پاسداران و نیروی قدس، می‌خواهد مانع اقدامات مخرب رژیم ایران شود.

وی افزود:‌ عملکرد رژیم ایران بعد از توافق هسته‌یی راضی‌کننده نیست. رئیس‌جمهوری آمریکا اکنون می‌داند رژیم ایران کانون تهدیدها و خطرات در خاورمیانه است. هم‌چنین حضور رژیم ایران در عراق و سوریه، بخشی از بی‌ثبات‌سازی این رژیم در خاورمیانه است.

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا افزود: فهرست کارها و شرارتهای رژیم ایران گسترده است. هدف دونالد ترامپ مقابله با همه تهدیدهای رژیم ایران است

مایک پمپئو تأکید کرد: تلاش ما این است که با استفاده از توافق بدانیم چطور فشار بر نیروی قدس بیاوریم، چطور بر سپاه و همین‌طور رژیم ایران فشار بیاوریم. چطور می‌توانیم با این توافق جلوی اقدامات تنش‌زای ایران در خاورمیانه را بگیریم.

وی افزود: «آنچه رئیس جمهور از ما درباره توافق اتمی خواست این بود که مطمئن بشویم هیچ راهی برای رژیم ایران وجود نداشته باشد که بتواند به توان تولید سلاح هسته‌یی دست پیدا کند و در موقعیتی قرار نگیرد که الآن ما با کره شمالی مواجه هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc24e3eb-043f-4666-aff9-47cfea702068"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات