728 x 90

مایک پنس: با توجه به تهدید فزایندهٴ دیکتاتوری حاکم بر ایران استراتژی جدید اعلام شد

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز ۲۲مهر ۹۶ طی یک سخنرانی در نیویورک، گفت: «با توجه به تهدید فزایندهٴ دیکتاتوری حاکم بر ایران روز (جمعه) رئیس‌جمهور ترامپ یک استراتژی جدید را برای «پاسخ‌دادن به مجموعه کاملی از اقدامات مخرب (رژیم) ایران» اعلام کرد».

مایک پنس در توئیتر خود نیز، نوشت: «هم‌چنان که رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «ما مسیری را که نتیجه قابل پیش‌بینی آن خشونت و تروریسم بیشتر و رسیدن (رژیم) ایران به آستانهٴ اتمی‌شدن است، را ادامه نخواهیم داد».

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا پس از تصمیم دونالد ترامپ که اعلام کرد رژیم ایران از توافق هسته‌یی دوران اوباما تبعیت نمی‌کند گفت از استراتژی جدیداً اعلام شده پرزیدنت ترامپ در رابطه با ایران حمایت می‌کنم.

جیمز متیس در پنتاگون به خبرنگاران گفت: «من به رئیس‌جمهور مشورت می‌دهم. او توسط مردم آمریکا انتخاب شده است و من از استراتژی‌ او در رابطه با ایران که روز جمعه اعلام شد حمایت می‌کنم.» جیمز متیس گفت‌: اولین اولویت من این است که با متحدان آمریکا در خاورمیانه و سایر مناطق رایزنی کنم تا با «بد رفتاری‌» رژیم ایران مقابله کنیم.

پنتاگون هم‌چنین طی اطلاعیه‌یی بر خنثی کردن دخالتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران و جلوگیری از حمایتهای این رژیم از گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی تأکید کرد.

رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سؤالی در مورد استراتژی جدید دونالد ترامپ گفت:‌ به دوستان و متحدانمان در اروپا می‌گویم یک فرصت واقعی پیش آمده است تا با همه تهدیدهای رژیم ایران مقابله کنیم. برنامه‌یی که رئیس‌جمهور آمریکا ارائه داد در رابطه با بیان تهدیدها خیلی روشن بود. این به نفع ماست با هم کار کنیم.

وزیر خارجه آمریکا که روز 21مهر 96 سخنرانی می‌کرد افزود: من کاملاً انتظار دارم که متحدان و دوستان ما در اروپا و در منطقه از تلاشهای ما برای مقابله با تهدیدهای رژیم ایران حمایت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb0bda76-2b6f-4d72-b377-889bb82b3548"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات