العربیه روز شنبه 22مهر گزارش داد: «دولت یمن با محکوم کردن دخالتهای رژیم ایران گفته است که تهران شبهنظامیان حوثی را مانند عروسکی برای بیثبات کردن منطقه بکار گرفته است. بنا به این گزارش دولت یمن در بیانیهیی اعلام کرد، رژیم ایران با پشتیبانی از شبهنظامیان حوثی نقش بسیار بیثبات کننده و مخرب برای منطقه ایفا کرده است.
دولت یمن: رژیم ایران شبهنظامیان را چون عروسکی برای برهم زدن ثبات منطقه بکار میگیرد
- خاورمیانه
- 1396/07/22
دکتر احمد عبید بن دغر نخستوزیر یمن
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f66ea8cc-d1c9-44f0-b8a6-babe44eef6d2"></iframe>