728 x 90

نیوت گینگریچ: مقاومت ایران در داخل کشور از شبکه‌ عظیمی برخوردار است و منابع آنها درست می‌گویند

نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگرهٴ آمریکا
نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگرهٴ آمریکا
نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگرهٴ آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره انتشار کتاب و گزارشهای جدید مقاومت ایران درباره فعالیت‌های اتمی رژیم آخوندی، گفت: «(مقاومت ایران) بهترین منبع افشاگریهای اتمی از داخل ایران است.

گینگریچ در این مصاحبه هم‌چنین خواهان اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه رژیم شد و در پاسخ به این سؤال که گزارش جدید شورای ملی مقاومت که شما برای آن احترام قائلید و به خوبی آن‌را می‌شناسید، چه تأثیری بر تحولات مربوط به ضرب‌الاجل 15اکتبر و تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا خواهد داشت، گفت:

این گروهی است که من با آن در گذشته کار کرده‌ام، از همان زمان که سخنگوی (کنگره) بودم. آنها به اشتباه تمام توسط حکومت ایران و وزارت‌خارجه ما متهم بودند که یک گروه تروریستی هستند. و وجدان بوروکراتیک در دوران کلینتون، تصمیم گرفته بود به حکومت ایران گوش کند. واقعیت این است که آنها بهترین منبع از داخل ایران بوده‌اند. آنها شبکه‌های عظیمی از پرسنل و خانوادهٴ بزرگی دارند. پس احتمالاً درست می‌گویند. نمی‌دانم چه‌طور می‌شود تصور کرد که رئیس‌جمهور، با توجه به آنچه در ملل‌متحد و علناً گفته است، توافقی را تأیید کند که آن‌را بدترین توافق صورت‌گرفته می‌نامد...

هم‌چنین مارک دوبوویتس مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در توئیتر خود درباره گزارش مقاومت ایران، نوشت: «هرگونه توافق معقول با (رژیم) ایران می‌تواند اجازهٴ راستی‌آزمایی از چنین افشاگریهایی را بدهد... . باید از این تأسیسات بازدید به‌عمل بیاید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38b5149f-ead4-4879-a15d-dc4a58926d84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات