728 x 90

آخوند ذوالنور:‌ علاوه بر دری اصفهانی دو نفر دیگر هم در تیم مذاکره‌کننده متهم به جاسوسی هستند

آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع
آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع
آخوند مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع روز ۵شنبه ۲۰مهرماه اعتراف کرد علاوه به دری اصفهانی دو نفر دیگر هم در تیم مذاکره‌کننده متهم به جاسوسی هستند.

وی که با رسانه حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیمای رژیم مصاحبه می‌کرد افزود: متأسفانه در تیم مذاکرات هسته‌یی کشورمان فقط دری اصفهانی نیست که مرتکب چنین تخلفی شده بلکه افراد دیگری هم بودند که اتهامات مشابه داشتند. یکی از آنان در کانادا به‌سر می‌برد و دیگری هم در یکی دیگر از کشورهاست.

عضو مجلس ارتجاع با اشاره به این‌که کسانی که می‌گویند اتهام دری اصفهانی جاسوسی نیست از جانب خودشان می‌گویند، پرونده دری اصفهانی مراحلی طولانی را به‌صورت مکتوم و بدون آن که رسانه‌یی شود طی کرد، گفت: در نهایت علیه وی حکم صادر شده و با توجه به این‌که مراحل تجدید نظر هم طی گردیده، حکم وی قطعی و اتهامش جاسوسی است.

خاطر نشان می‌شود آخوند محمود علوی، وزیر اطلاعات کابینه آخوند روحانی، روز چهارشنبه، ۱۹مهرماه، گفت که عبدالرسول دری اصفهانی، عضو تیم مذاکرات اتمی ایران، مرتکب جاسوسی نشده است بلکه وی در همین زمینه با معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات همکاری داشته است.

این در حالی است سخنگوی قوه قضاییه رژیم روز یکشنبه گفت، دری اصفهانی به اتهام جاسوسی و ارائه اطلاعات به بیگانگان به پنج سال زندان محکوم شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5b4701d-56bf-40da-aabc-939165b91424"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات