728 x 90

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل کوی دانشگاه تهران

خوابگاه دانشجویان
خوابگاه دانشجویان
دانشجویان شبانه دانشگاه تهران ظهر روز دوشنبه 17مهر 96 در اعتراض به اختصاص ندادن خوابگاه به دانشجویان مقابل کوی دانشگاه تهران تجمع کردند.

به گفته دانشجویان کارگزاران رژیم وعده داده بودند که مشکل خوابگاه دانشجویان را حل کنند اما اکنون اعلام می‌کنند خوابگاه به دانشجویان شبانه تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:‌
تجمع اعتراضی شبانه دانشجویان خوابگاه بهارستان علوم‌پزشکی شهرکرد

در ادامه تجمع و اعتراض دانشجویان خوابگاه بهارستان علوم‌پزشکی شهرکرد، دانشجویان بار دیگر یکشنبه شب ۱۶مهرماه 96 درمقابل درب این خوابگاه تجمع کردند و به فوت دانشجوی این خوابگاه بر اثر گازگرفتگی اعتراض کردند.

تجمع دانشجویان در مقابل نهاد ریاست‌جمهوری رژیم
دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معترض دانشگاه صنعت نفت امروز ۱۶مهر ۹۶مقابل دفتر آخوند روحانی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آنان در روزهای قبل در مقابل ساختمان وزارت نفت کابینه آخوند روحانی تجمع کرده و طی بیانیه‌یی اعلام کرده بودند در اعتراض به مکانیزم جدید جذب دانشجویان و هم‌چنین برگزاری مصاحبه‌های غیرتخصصی دست به این تجمع زده‌اند.

این دانشجویان امروز هم نامه‌یی اعتراضی خطاب به آخوند روحانی نوشتند و خواستند که وزارت نفت به قانون و حکم دیوان عدالت اداری عمل کند.

تجمع اعتراضی دانشجویان کمک پرستاری و بهیاری در همدان
روز شنبه ۱۵مهر ۹۶دانشجویان کمک پرستاری و بهیاری همدان در اعتراض به‌عملی نشدن وعدهای 2ساله اداره دانشگاهی و دانشکده علوم پزشکی این شهر در خصوص جذب نیرو تجمع کردند.
روز شنبه هم‌چنین بهیاران در ارومیه و خرم‌آباد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی جندی‌شاپور اهواز
دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز روز سه‌شنبه ۴مهرماه در اعتراض به کمبود فضای آموزشی این دانشکده برای دومین بار مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان معترض دانشگاه تربیت مدرس به کمیته انضباطی احضار شدند
به گزارش رسانه‌های حکومتی روز چهارشنبه 29شهریور 96 جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، که در دو مقطع شهریور و دی‌ماه ۱۳۹۵در اعتراض به مسایل صنفی و آموزشی دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند. بعد از ماهها توسط مزدوران حراست دانشگاه به کمیته انضباطی احضار شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed6dce95-5d5d-4a4f-a100-56b9d5d3523a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات