728 x 90

هراس آخوندها از پیامدهای شکست برجام

فواد ایزدی از کارشناسان رژیم
فواد ایزدی از کارشناسان رژیم
دیکتاتوری آخوندی، که ازپیامدهای شکست برجام و احتمال تأیید نشدن تبعیت رژیم آخوندی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، به‌شدت سراسیمه شده است، در تلویزیون حکومتی از «تیره شدن افق فراروی نظام در لحظه تصمیم‌گیری بیست و سوم مهر»، ابراز وحشت کرد:
تلویزیون شبکه یک (رژیم) ۹۶/۷/۱۴:
گزارشگر:
لحظه تصمیم‌گیری، بیست و سوم مهر روزی است که دولت آمریکا باید درباره برجام گزارش بدهد گمانه‌ها حاکی است رئیس‌جمهوری که برجام را خجالت‌آور و مایه شرم آمریکا خوانده در ادامه بدعهدیها و پیمان‌شکنیهای این کشور نمی‌خواهد پایبندی ایران را به برجام تأیید کند.

ترامپ: در این معامله وحشتناک چیزهای زیادی را از دست دادیم من اگر رئیس‌جمهور شوم این معامله را تغییر خواهم داد.

فواد ایزدی: ... هدف این هستش که برجام یک ابزاری باشه برای فشار بر ایران یعنی خب برجام نظر ما نسبت به برجام این بود که بعضی از مشکلات کشور رو حل بکنه طرف مقابل نه تنها نمیخواد اجازه بده برجام بعضی از مشکلات کشور رو حل بکنه اون میخواد برجام رو خودش یک مشکلی بکنه مشکل مضاعفی بکنه مشکلی بکنه در کنار مشکل‌های دیگه

گزارشگر: تأیید نکردن احتمالی تعهد ایران به برجام هم یکی از همین دست پیمان‌شکنی‌هاست این اقدام اگر ‌چه خودبخود نقض برجام نیست اما با تیره‌تر کردن افق فرا روی برجام بهره‌گیری ایران را از مزایای توافق هسته‌یی با چالشی تازه مواجه خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28fdef68-e801-4cd0-be9c-c4adbd8e6e96"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات