728 x 90

حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع:‌ امروز بزرگترین معضل کشور بیکاری است

بیکاری در ایران
بیکاری در ایران
حسینعلی حاجی‌ دلیگانی عضو مجلس ارتجاع از شاهین‌شهر به وضعیت وخیم رژیم اعتراف کرد و گفت:‌ امروز بزرگترین معضل کشور بیکاری است و فقر و فساد زاده همین بیکاری است.

وی که امروز چهارشنبه 12مهر 96 در جلسه علنی مجلس ارتجاع سخنرانی می‌کرد با اشاره به این‌که بیکاری کیان بسیاری از خانواده‌ها را در معرض فروپاشی قرار داده است گفت: بیکاری ام‌الفساد است و امروز حدود چهار و نیم میلیون بیکار در کشور وجود دارد.

بیشتربخوانید:

وزیر کشور کابینه‌ آخوند روحانی: در برخی از شهرها بیکاری به ۶۰درصد رسیده است

رحمانی‌ فضلی وزیر کشور کابینه آخوند روحانی اعتراف کرد به رقم 12درصد بیکاری در کل کشور به‌صورت میانگین، شاهد هستیم که در برخی از شهرها میزان بیکاری به 60درصد رسیده است.

وی روز یکشنبه هم‌چنین اعتراف کرد: در بین تحصیلکرده‌های ما رقم بیکاری بسیار بالاتر از آنچه که به‌طور متوسط اعلام می‌شود، است.

رحمانی فضلی به گسترش آسیبهای اجتماعی اشاره کرد و گفت: با آسیب‌های اجتماعی متفاوتی از جمله؛ اعتیاد، حاشیه نشینی و طلاق در کشور مواجه هستیم و در این میان در برخی مناطق که میزان بیکاری در آنها بالاست، این آسیب‌ها حادتر هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a60fe750-10d1-4026-8cff-61c4eb986f54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات