728 x 90

تجمع غارت‌شدگان نمایندگی ایران خودرو در مقابل وزارت صنعت رژیم

تجمع غارت‌شدگان نمایندگی ایران خودرو در مقابل وزارت صنعت رژیم
تجمع غارت‌شدگان نمایندگی ایران خودرو در مقابل وزارت صنعت رژیم
غارت‌شدگان نمایندگی ایران خودرو روز سه‌شنبه یازدهم مهر 96 در مقابل وزارت صنعت کابینه آخوند روحانی تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار تعیین تکلیف وضعیت خودروهای ثبت‌نامی خود شدند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا معترضان تقاضا داشتند که وضعیت نمایندگی 5054سراج ایران خودرو که این افراد در آنجا خودرو ثبت نام کرده‌اند و هنوز نتوانستند خودرو و یا پول خود را دریافت کنند مشخص شود.

در همین حال یگان ویژه نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی در مقابل وزارت صنعت رژیم مستقر شد.
سه ماه پیش نیز یکی دیگر از نمایندگیهای ایران خودرو در ستارخان با گرفتن مبالغ زیادی از مردم، خودرو را به آنها تحویل نداد و هم‌اکنون پرونده قضایی آن در مجتمع قضایی سعادت آباد مفتوح است.

بیشتر بخوانید:
تجمع اعتراضی مالباختگان نمایندگی ۵۰۵۴ایران‌ خودرو مقابل مجلس ارتجاع

غارت‌شدگان نمایندگی ۵۰۵۴ (سراج) ایران‌خودرو برای رسیدگی به مشکلات خود در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

سایت پاسدار رضایی، تابناک 31مرداد 96 گزارش کرد، جمعی از مالباختگان نمایندگی 5054 (سراج) ایران‌خودرو که در این نمایندگی اقدام به خرید نقدی خودرو کرده‌اند اما خودرویی به آنها تحویل داده نشده است، خواستار رسیدگی و بازپس‌گیری پولشان از این نمایندگی شدند.
یکی از معترضان در این تجمع اعتراضی اظهار داشت: «در این نمایندگی ایران‌خودرو اقدام به خرید نقدی خودرو کرده‌ام اما بعد از گذشت چندین ماه خودرویی به من تحویل داده نشده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e87b7e44-0f5a-4fa2-8760-cfe080b9c5bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات