728 x 90

کشته شدن دهها تن از نیروهای ماهر اسد در سوریه در چند عملیات و کمین

کشته شدن دهها تن از نیروهای ماهر اسد
کشته شدن دهها تن از نیروهای ماهر اسد
دهها تن از نیروهای لشکر چهارم ارتش اسد که تحت‌امر ماهر اسد برادر بشار اسد است در چند عملیات و کمین مختلف کشته شدند. به گزارش تلویزیون اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۹تن از نیروهای رژیم اسد در اثر انفجار ساختمانهای بمب‌گذاری‌شده توسط رزمندگان سوری در عین‌ترما در حومه دمشق کشته شدند.

بنا‌ به این گزارش دهها تن از نیروهای ماهر اسد در ۳کمینی که گروه فیلق الرحمان طی ۲۴ساعت اجرا کردند کشته شدند.

در یکی از این عملیاتها رزمندگان این گروه با دیدبانی ورود نیروهای کمکی لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد به اطراف شهرک عین‌ترما ۵تن ماده انفجاری را در تونلهایی منفجر کردند که زیرساختمانهای محل تجمع آنان بود که منجر به کشته شدن ۲۵نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر از آنان شد.

در عملیات دیگری در همین منطقه و در طی کمین دیگری ۱۰تن از نیروهای لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد کشته شدند و یک تانک تی۷۲ آنان منهدم شد.

بیشتر بخوانید:

کشته شدن ۱۵تن از نیروهای ماهر اسد در کمین رزمندگان سوریه


رزمندگان ارتش آزادی سوریه 18شهریور 96 اعلام کردند ۱۵تن از نیروهای لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد برادر بشار اسد را در یک کمین جدید به هلاکت رسانده‌اند. به گزارش اورینت این کمین که هشتمین کمین طی ۲ماه اخیر علیه نیروهای ماهر اسد است در جبهه جوبر در شرق دمشق به اجرا در آمد.

رزمندگان این کمین را هنگامی گذاشتند که متوجه شدند نیروهای ماهر اسد تونلهایی را برای نفوذ به منطقه تحت کنترل رزمندگان حفر کرده‌اند.

کشته شدن ۲۵تن از نیروهای ماهر اسد توسط ارتش آزادی در سوریه

سپاه الرحمان از نیروهای ارتش آزادی سوریه اعلام کرد دهها تن از نیروهای لشکر چهارم ارتش اسد را که تحت‌امر ماهر اسد برادر بشار است به‌قتل رسانده است.

اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۲شهریور ۹۶ افزود تعداد کشته‌های نیروهای ماهر اسد به ۲۵نفر رسید که در انفجار ساختمانی در منطقه جوبر به هلاکت رسیدند. آنها فکر می‌کردند که این ساختمان تحت کنترل نیروهای رژیم اسد است ولی رزمندگان ارتش آزادی آنها را غافلگیر کرده و این ساختمان را منهدم و نابود کردند.

علاوه بر این، دهها تن از نیروهای ماهر اسد مجروح شدند. بعد از درگیری خودروهای آمبولانس به سوی بیمارستانهای پایتخت در حرکت بودند.

هلاکت ۲۰تن از نیروهای ویژه لشکر ماهر اسد در سوریه

رزمندگان اپوزیسیون سوریه موفق شدند با خنثی کردن تلاش جدید نیروهای ماهر اسد برای یورش به منطقه جوبر در شرق دمشق، ۲۰تن از آنان را در یک کمین به هلاکت برسانند.

اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۹مرداد ۹۶ افزود این کمین در اطراف جبهه عین‌ترما در غوطه شرقی گذاشته شده بود.

نیروهای گروه «فیلق الرحمن» از زیرمجموعه‌های ارتش آزاد سوریه چنین وانمود کردند که از ساختمان پست عقب‌نشینی کردند تا نیروهای لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد را به آنجا بکشانند و سپس با حمله به آنان ۲۰تن از نیروهای ویژه این لشکر از جمله یک افسر به هلاکت رساندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/514e5566-54aa-420d-a30a-cc648e2850c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات