728 x 90

فراخوان ژنرال وسلی کلارک به اقدامهای شدیدتر علیه رژیم ایران

ژنرال وسلی کلارک
ژنرال وسلی کلارک
ژنرال وسلی کلارک فرمانده پیشین ناتو در اروپا خواستار اقدامهای شدیدتر علیه رژیم ایران شد.

تلویزیون فاکس نیور 5مهر 96:‌ در حالیکه همه چشمها به نمایش قدرت کره شمالی دوخته شده بود، رژیم ایران نیز در برابر جهان با آزمایش موشکی دیگری دست به ستیزه‌جویی زد. تلویزیون دولتی مدعی شد یک آزمایش بالستیکی موفقی را انجام داده است که قادر است به اکثر برسد.

این در حالی است که دولت ترامپ تهدید کرده است توافق اتمی با رژیم ایران را این رژیم به تحریکات خود ادامه دهد لغوکند.

ژنرال وسلی کلارک ژنرال ۴ستاره بازنشسته ارتش و فرمانده عالی سابق ناتو در اروپا می‌گوید:‌ در رابطه با ایران ما باید تمامی اقدامهای لازم را برای مقابله با رژیم ایران در منطقه انجام دهیم.

ما باید به کمک دوستان و متحدانمان در منطقه علیه حضور رژیم ایران در سوریه و یمن اقدام کنیم و مانع تحریکات آن علیه عربستان سعودی شویم.

در سوریه ما نیروهای زمینی خود را داریم که با نیروهای اپوزیسیون سوری کار می‌کنند. ما باید مشخص کنیم که چگونه از آن نیروها برای محدود کردن رژیم ایران و نفوذ آن در منطقه استفاده کنیم.

ما باید تهدیدهای رژیم ایران را بسیار جدی بگیریم ما باید توافق اتمی را مورد بازبینی قرار دهیم من نمی‌دانم با توافق چکار می‌توانیم در این نقطه انجام دهیم

آنچه می‌دانیم این است که ما به تمامی‌ توانمندیهایمان در نیروهای مسلح آمریکا برای مقابله با رژیم ایران و کره شمالی به‌طور همزمان نیاز داریم.

ما مدت ۱۵سال توان رزمی خود را کاهش دادیم. زمانی که به ایران و به کره شمالی نگاه می‌کنیم می‌دانیم که روس‌ها به کره شمالی کمک کرده‌اند. روسیه یک پایگاه هم در داخل ایران دارد. برای همین ما باید نه تنها از تجهیرات هوایی بدون سرنشین استفاده کنیم بلکه باید از آنها دفاع کنیم و باید توانمندیهای جنگ الکترونیک خودمان را تقویت کنیم. مهمتر از همه ما باید توانمندی فن‌آوری و توسعه را بسازیم. ما در آینده به نیروهای ارتشمان نیاز خواهیم داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60f1ffc9-3c80-46cc-af0f-e23e702ad92f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات