728 x 90

روابط ایران و غرب,

وحشت آخوند شبستری: تشکیل دفتر اتحادیه اروپا در تهران سبب شکل‌گیری لانه جاسوسی غربی‌ها است

-

مقر اتحادیه اروپا
مقر اتحادیه اروپا
آخوند محسن مجتهد شبستری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در آذربایجان شرقی و امام جمعه رژیم در تبریز روز جمعه 21آبان در نمایش جمعه این شهر نسبت به افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران ابراز نگرانی کرد و آن را سبب شکل‌گیری لانه جاسوسی دانست. وی گفت: «به‌عقیده دلسوزان انقلاب اسلامی تشکیل دفتر اتحادیه اروپا به‌صلاح جامعه اسلامی نیست چرا که در آینده به لانه فساد و جاسوسی برای غربی‌ها در ایران تبدیل می‌شود».

وی با بیان این‌که فریب لبخند غرب را نباید خورد، افزود: «تشکیل دفتر اتحادیه اروپا هیچ لزومی ندارد و همه مردم ایران از دولت خواستارند تا با تأسیس این دفتر، اجازه افتتاح مرکز باج‌گیری را صادر نکند».

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا اظهار داشت: پس از چالشها و افشاگریهای فراوان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به‌عنوان یکی از پدیده‌های کم‌نظیر در تاریخ معاصر کشورها صورت گرفت که این انتخابات، نشانگر نارضایتی از هر دو نامزد بوده و در پایان نیز از میان بد و بدتر، بد را انتخاب کردند...

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که این انتخابات نشانگر نارضایتی مردم آمریکا علیه فساد اخلاقی و اقتصادی و ساختار حاکمیتی این کشور است، ادامه داد: «این انتخابات از هر انتخاباتی برای آمریکا شرم‌آورتر بوده و مردم آمریکا نیز اثرات این انتخابات را به‌عینه می‌بینند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c441d1b2-4c60-4f45-b498-16429a9ff267"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات