728 x 90

هافینگتون پست: تظاهرکنندگان ایرانی در سازمان ملل: بله به تغییر در ایران، نه به روحانی

تظاهرات مقاومت ایران در نیویورک
تظاهرات مقاومت ایران در نیویورک
هافینگتون پست در گزارشی از تظاهرات مقاومت ایران در نیویورک نوشت:‌ «هزاران ایرانی از سراسر آمریکا در سازمان ملل‌متحد جمع شدند تا تصویری واقعی متفاوتی از ایران را نشان دهند: دموکراتیک، صلح‌آمیز و انسانی. همان‌طور که دونالد ترامپ در سخنرانی خود در مجمع عمومی گفت، قربانیان اصلی جمهوری اسلامی مردم ایران هستند.
وی گفت: «کل جهان می‌داند که مردم خوب ایران می‌خواهند تغییر کنند.».

هافینگتون پست افزود:‌ در میان سخنرانان این تظاهرات، الیوت انگل عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان (دمکرات- نیویورک)، سناتور سابق جوزف لیبرمن، جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد و رابرت توریسلی سناتور سابق بودند... .

گالف نیوز نیز گزارش داد روز چهارشنبه تبعیدیان ایرانی در اعتراض به حضور حسن روحانی، در مقابل سازمان ملل‌متحد گردهم آمدند. تظاهرکنندگان با خواندن سرود و بالا بردن پلاکادرهایی که بر آنها نوشته شده «ایران آزاد»، پرچمهای ایران را تکان می‌دادند.

تظاهرات با اجرای آکتهای هنری و خواندن سرود همراه بود. هم‌چنین چندین سیاستمدار فعلی و سابق آمریکا که به موضع‌گیریهای سخت‌تر علیه رژیم ایران تمایل دارند، سخنرانی کردند، از جمله سناتور سابق جوزف لیبرمن، نماینده دموکرات ایالات متحده آمریکا، الیوت انگل و جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4c56d34-c282-435c-acd5-09b84bba9cad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات