728 x 90

روزنامه الریاض: فراخوان به تغییر رژیم در ایران در تظاهرات هواداران مقاومت ایران در نیویورک

تظاهرات هواداران مقاومت ایران در نیویورک
تظاهرات هواداران مقاومت ایران در نیویورک
روزنامه الریاض چاپ عربستان گزارش مشروحی از تظاهرات مقاومت ایران و اشرف‌نشانها در نیویورک علیه سفر آخوند روحانی منعکس کرد. این روزنامه با عنوان «مریم رجوی: پیام ما اخراج رئیس‌جمهور رژیم قتل‌عام از سازمان ملل‌متحد است» نوشت:‌

امروز چهارشنبه همزمان با حضور آخوند روحانی در سازمان ملل‌متحد تجمع بزرگ هزاران نفر از ایرانیان هوادار مقاومت ایران در برابر سازمان ملل‌متحد برگزار شد. تظاهرکنندگان در شعارهایشان سازمان ملل‌متحد را به اخراج آخوند روحانی و اعطای کرسی ایران به شورای ملی مقاومت فراخواندند... در این تظاهرات، که شاهد شرکت گسترده شهروندان عرب به‌خصوص از سوریه و یمن بود، شرکت کنندگان خواستار ارجاع پرونده حقوق‌بشر رژیم ایران به شورای امنیت و وارد کردن نیروهای سپاه وابسته به رژیم آخوندی در لیستهای تروریستی و اخراج نیروهای وابسته به رژیم ایران از کشورهای عربی شدند.

خانم مریم رجوی پریزیدنت شورای ملی مقاومت ایران در پیامی به تظاهرات نیویورک گفت: اجتماع امروز شما، هم فریاد مردم ایران است هم صدای جامعه بشری است که به پذیرش رئیس‌جمهور یک رژیم ضدبشری در مجمع عمومی ملل‌متحد اعتراض می‌کنند. خانم رجوی افزود: حرف ما و مردم ستمدیده ما این است که رئیس‌جمهور نظام قتل‌عام را از ملل‌متحد اخراج کنید. اجازه ندهید که تریبون سازمان ملل، بلندگوی دفاع از دولت حامی تروریسم و استبداد وحشی آن باشد.

حکومتی که قوانین بین‌المللی و معاهدات تصویب شده توسط ملل‌متحد را نقض کرده و تمام مواد سی‌گانه اعلامیه جهانی حقوق‌بشر را زیر پا گذاشته... خانم رجوی در پایان گفت: البته خواست ملت ما به‌ زیر کشیدن ولایت فقیه است و چنان‌که مسعود گفته است: «تا وقتی که این رژیم هست، قبل از هر چیز سرنگونی حق مسلم ما و خلق ماست»... به زیر کشیدن رژیم، امروز بیش از هر زمان دیگر در دسترس است. این را در مقاومت قهرمانانه و اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی و در جنبش اعتراضی مردم کردستان علیه کشتار بیرحمانه کولبران می‌توانید ببینید.

این آمادگی اجتماعی در تظاهرات اعتراضی غارت‌شدگان، معلمان، پرستاران، کارگران و دانشجویان بیش از گذشته خود را نشان می‌دهد.

همه این‌ها گواه این حقیقت است که مردم ایران، بیش از هر زمان دیگری خواستار تغییر اساسی هستند.

برای رسیدن به‌ این هدف، امروز مسئولیت بزرگی متوجه یک به یک شماست. به‌کارگیری فرصتها و تبدیل آن به‌ نیروی مؤثری علیه رژیم ولایت فقیه، کاری است که تنها به‌دست شما ساخته است. بیش از هر زمانی تعهدپذیری و تلاش شما تعیین‌کننده است. همه شما را به گسترش کارزار برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه فرا می‌خوانم.

سناتور رابرت توریسلی گفت: زمان تغییر در ایران و به دست مردم ایران فرا رسیده و تبدیل به یک خواست بین‌المللی شده است. همان‌طور که گروهی از جوانان تبعیدی خواستار تغییر رژیم ایران و سرنگونی این رژیم به دست مردم و مقاومت ایران شدند.

جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل‌متحد در سخنرانی خود در این تظاهرات گفت: به‌نظر من مهم این است که استراتژی آمریکا در قبال ایران تغییر رژیم باشد تا جهان امن‌تر باشد و فکر می‌کنم رئیس‌جمهور ترامپ در سخنرانی دیروز خود در سازمان ملل‌متحد با گفتن این‌که مردم ایران بیشترین قربانیان سرکوب این رژیم هستند، این استراتژی را بیان کرد.

هم‌چنین سناتور سابق جوزف لیبرمن در سخنرانی خود گفت: تا آنجا که به تغییر در ایران بر می‌گردد خورشید این تغییر بیش از هر زمان دیگر می‌درخشد. وی اضافه کرد ما برای تغییر در ایران تنها نیستیم و خلقهای منطقه نیز خواستار همین تغییر هستند و من با قاطعیت می‌گویم که زمان تغییر در ایران فرا رسیده است.

نمایندگان سوریه ایهای مقیم آمریکا و سازمانهای مختلف جامعه مدنی در آمریکا در سخنرانیهای خود همبستگیشان را با مردم ایران و خواسته اصلی آنها که سرنگونی رژیم آخوندی است ابراز کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79ec1e0a-1e7e-4a2b-9fc1-5679663efd6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات