728 x 90

گزارش تلویزیون العربیه از تظاهرات مقاومت ایران علیه آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک
تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک
تلویزیون العربیه 29شهریور 96:
در مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد سخنرانی رهبران کشورها که در این اجلاس شرکت دارند صورت می‌گیرد. در حاشیه آن نیز همیشه برخی فعالیتها صورت می‌گیرد و ما هر ساله شاهد برگزاری تظاهراتی علیه رژیم ایران هستیم که در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی برگزار می‌شود. خبرنگار العربیه از نیویورک با ماست که در مورد آنچه که بر روی زمین صورت می‌گیرد توضیح می‌دهد و این‌که تظاهرات امسال چه تفاوتی با تظاهراتهای سالهای گذشته در همین مکان دارد؟

گزارشگر العربیه:
در حقیقت ما در فاصله چند متری مقابل ساختمان سازمان ملل‌متحد قرار داریم اینجا یک اجتماع بزرگ ایرانیها و ایرانی آمریکاییها که در ایالات متحده ساکن هستند، داریم آنها علیه دیدار حسن روحانی رئیس‌جمهور رژیم ایران تظاهرات می‌کنند. تاکنون هزاران تن به تظاهرات آمده‌اند و هنوز تصویر کاملی از تظاهرات نیست ما منتظر هستیم هم‌چنانکه برگزارکنندگان می‌گویند که هزاران تن دیگر به تظاهرات بپیوندند. زیرا لحظاتی بعد تظاهرات با سخنرانیهای اپوزیسیون و مخالفان رژیم ایران که در آمریکا حضور دارند، شروع خواهد شد.
مجاهدین خلق این تظاهرات را سازمان داده‌اند کسانی که از اپوزیسیون رژیم ایران هستند. مشارکت گسترده‌یی نه تنها از طرف ایرانیها بلکه از سوی آمریکاییها نیز در این تظاهرات دیده می‌شود. یکی از سازمان دهندگان تظاهرات با ماست و این امکان را داریم که علت برگزاری این تظاهرات را بفهمیم.

یکی از دست‌اندرکاران تظاهرات:‌
«ما علیه حضور روحانی هستیم زیرا که پدرخوانده تروریسم است و به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران با وی موافق نیستند».

فراخوانهایی برای تغییر در ایران وجود دارد ما نظر ایشان را در مورد سخنرانی ترامپ و تهدید رژیم ایران از سوی وی جویا می‌شویم.

ما از سخنان ترامپ استقبال می‌کنیم و یک نوع هوشیاری در سیاست آمریکا نسبت به خطر احتمالی از رژیم ایران با حمایت از تروریسم و گسترش طرحهای اتمی ایجاد شده است.

گزارشگر العربیه
فراخوانی هم به نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد وجود دارد مبنی بر احاله پرونده قتل‌عام 1367 به شورای امنیت. سالی که رژیم آخوندی بنا‌ به گفته اپوزیسیون بیش از 30هزار تن از زندانیان را طی 5ماه به‌قتل رسانده است. ما نمی‌دانیم آیا سازمان ملل این موضوع را به شورای امنیت ارجاع می‌دهد یا نه؟ اما فعالیت و تحرک مهمی است که نشان از خشم تظاهرکنندگان دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a43f24df-deb4-4bf5-8d0a-6fc78f1e06eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات