728 x 90

نقض حقوق‌بشر در یمن توسط شبه‌نظامیان حوثی

اعمال جنایتکارانه حوثی‌ها در یمن
اعمال جنایتکارانه حوثی‌ها در یمن
شبه‌نظامیان کودتاگر وابسته به رژیم ایران به جنایات خود علیه مردم یمن به‌ویژه در شهر تعز ادامه می‌دهند. گزارشی از تلویزیون العربیه 28شهریور 96:
منابع محلی در شهر تعز به تلویزیون العربیه گفتند شبه‌نظامیان حوثی اماکن مسکونی و یک بازار در غرب شهر تعز را گلوله‌باران کردند که در نتیجه آن تعداد زیادی از غیرنظامیان که اغلب آنها کودک بودند کشته و زخمی شدند.

دولت قانونی یمن در اطلاعیه‌یی گفت این جنایت نیازمند فشار بیشتری توسط جامعه جهانی است تا شبه‌نظامیان وادار شوند به قطعنامه‌های سازمان ملل احترام بگذارند.

وزارت‌خارجه دولت قانونی یمن با نوشتن نامه‌هایی به دبیرکل سازمان ملل متحد، سفیر سازمان ملل در یمن، سفرای ۱۸کشور حامی صلح و کمیساریای عالی حقوق‌بشر جنایات شبه‌نظامیان حوثی در شهر تعز را محکوم کرد.

دولت قانونی یمن هم‌چنین به کلیه سفارتهایی که در کشورهای خارجی دارد ابلاغ کرده با سازمانهای حقوق‌بشری تماس بگیرند تا نقض قوانین توسط شبه‌نظامیان حوثی را مورد بررسی قرار دهند.

دولت قانونی یمن مجدداً تأکید کرد تنها با نابود کردن کودتا در این کشور است که یمنی جدید برپا می‌شود و حقوق‌بشر تضمین و آزادیها در امان خواهند بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c33ab322-a585-4aec-98f4-4eeff8854968"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات