728 x 90

مرگ دو کارگر هنگام کار

مرگ دو کارگر چاه  کن
مرگ دو کارگر چاه کن
دو کارگر زحمتکش چاه کن روز گذشته یکشنبه 19شهریور 96 هنگام حفر قنات به‌علت نبود حداقلهای ایمنی در کار جان خود را از دست دادند.

بنا‌ به گزارشات رسیده روز گذشته ساعت 9 صبح دو کارگر مقنی هنگام حفر قنات در روستای ساق زاوه در شهرستان تربت حیدریه در خراسان رضوی به‌علت ریزش قنات و نبود حداقلهای ایمنی در کار متأسفانه جان خود را از دست دادند.

مرگ روزانه کارگران زحمتکش میهن در هنگام کار به‌علت نبود حداقلهای ایمنی در کار به امری روزمره تبدیل شده تا جایی که حتی کارگزاران رژیم با وقاحت از مطرح شدن آن در رسانه‌ها اظهار تعجب و عصبانیت می‌کنند.
گزارش اداره سازمان پزشکی قانونی در تاریخ 24 اردیبهشت 96 حاکی است که در سال گذشته یک‌هزار و 623مرد و 22زن بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند.
این رقم در مقایسه با سال 94که آمار تلفات حوادث کار یک‌هزار و 494نفر بود، ۱۰.۱درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این طی روزهای اخیر در ایران تحت حاکمیت رژیم آخوندی ۵کارگر کشته و تعداد ۱۰کارگر نیز دچار مصدومیت شدند.

سنندج: روز 12شهریور 96 سقوط هموطن کارگر سنندجی به داخل چاه آب 25متری که متأسفانه جان خود را از دست داد.

دهدشت: روز 12شهریور 96 فوت کارگر کارخانه آجرپزی دهدشت در کهگیلویه و بویر احمد به‌نام مجید هدایت 34ساله در حین کارکردن بین دو واگن حمل آجر قرار گرفت و متأسفانه بر اثر شدت آسیب وارده جان خود را از دست داد.

نطنز: روز 13شهریور 96، 5کارگر فولاد نطنز بر اثر نشت مواد مذاب دچار سوختگی شدید شدند.

سنندج: روز 2شهریور 96 درجریان به آتش کشیده شدن یک ساختمان نیمه‌کاره در میدان نبوت سنندج، مصلح حسینی کارگر جوان متأسفانه جان خود را از دست داد و امید حسینی حسینی (پسرعموی مصلح)، دیگر کارگر حاضر در محوطه؛ با ۷۰درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شد.

کاشان: روز 13شهریور 96 مرگ یک کارگر در کاشان بر اثر ریزش دیواره فاضلاب

بوشهر: روز 13شهریور 96 بر اثر ریزش یک تونل انحرافی سد مخزنی دالکی در شهرستان بوشهر، یک کارگر راننده کشته و سه کارگر دیگر به‌شدت مجروح شدند.

تهران: حوادث کار منجر به مرگ در استان تهران رشد ۳۴درصدی در مقایسه با آمار مدت مشابه سال قبل خود داشته است.

گفتنی است که رژیم ایران در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲را در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار به خود اختصاص داده که رتبه بسیار پایینی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c78ceecf-758c-4ab7-8742-1a9f1865598c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات