728 x 90

تجمع اعتراضی پرسنل مخابرات روستایی در تهران در دومین روز متوالی

تجمع اعتراضی پرسنل مخابرات
تجمع اعتراضی پرسنل مخابرات
جمعی از پرسنل مخابرات روستایی صبح امروز دوشنبه 20شهریور 96 در اعتراض به شرایط کاری خود در مقابل ساختمان مخابرات برای دومین روز متوالی دست به تجمع زدند.

 

تجمع با شرکت بیش از 500تن از پرسنل مخابرات روستایی برگزار شد.تجمع با شرکت بیش از 500تن از پرسنل مخابرات روستایی برگزار شد.
 تجمع با شرکت بیش از 500تن از پرسنل مخابرات روستایی برگزار شد.
 تجمع با شرکت بیش از 500تن از پرسنل مخابرات روستایی برگزار شد.
بنا‌ به گفته شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی ”عقد قرارداد دائم و اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی خواسته‌هایی است که کارگزاران مخابرات روستایی مدتهاست از طرق مختلف مطالبه می‌کنند اما کارگزاران رژیم تابه‌حال حاضر به اجرای آن نشدند“.

خاطر نشان می‌شود که روز گذشته نیز این تجمع با شرکت بیش از 500تن از پرسنل مخابرات روستایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
تجمع اعتراضی پرسنل مخابرات روستایی استانهای مختلف در تهران


صبح روز یکشنبه 19شهریور 96 بیش از پانصد تن از پرسنل مخابرات روستایی در مقابل شرکت مخابرات ایران در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع‌کنندگان که از شهرها و استانهای مختلف به تهران آمده‌اند، می‌گویند: ما خواستار انعقاد قرارداد دائم و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بر اساس مصوبات وزارت کار هستیم.

یکی از تجمع‌کنندگان که از استان گیلان به تهران آمده است گفت: بارها از راههای مختلف مطالباتمان را پیگیری کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی نگرفته‌ایم.

تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات روستایی خوزستان

جمعی از کارکنان مخابرات روستایی استان خوزستان روز یکشنبه 12شهریور 96 در اعتراض به شرایط استخدامی خود در مقابل شرکت مخابرات منطقه‌یی استان خوزستان تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواهان عقد قرارداد دائم و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع درباره مشکلات تجمع‌کنندگان گفت: ”کارکنان مخابرات استان با وجود داشتن حکم دائمی تلقی شدن قراردادهای کاری خود از هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف ادارات کار، نتوانسته‌اند مخابرات را مجاب کنند با آنها قرارداد دائم امضا کند و در صورت عدم توجه به خواسته‌هایمان از طرف مخابرات استان، به مرکز خواهیم رفت“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5090373f-feb7-47b2-a056-a16dfab73048"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات