728 x 90

یورش وحشیانه مأموران انتظامی به یک مهمانی و دستگیری ۱۹جوان در سیرجان

دستگیری جوانان
دستگیری جوانان
مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در سیرجان 19جوان را به‌دلیل شرکت در یک جشن خصوصی بازداشت کردند.
قاضی جنایتکار محسن نیک ورز، دادستان رژیم در سیرجان در این باره گفت: ”در پی گزارش اطلاعاتی واصله مبنی بر برگزاری پارتی شبانه شنبه شب در یکی از تالار باغهای حومه شهر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیرجان قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضایی و ورود مأموران تعدادی دستگیر شدند“.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۶۰جوان در گرگان

21اردیبهشت 96 - رژیم سرکوبگر آخوندی 60جوان را در گرگان دستگیر کرد.
رئیس جنایتکار کل دادگاههای رژیم در گرگان با اعلام این خبر گفت: این افراد در یک پارتی شبانه در توسکستان گرگان با دستور مقام قضایی و توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند. خاطرنشان می‌شود این اقدامات سرکوبگرانه به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در آستانه نمایش انتخابات و وحشت از خیزشهای اجتماعی صورت می‌گیرد.

دستگیری ۱۸نفر در کرمان به‌دلیل برگزاری جشن

دادستان رژیم در کرمان خبر از دستگیری 18نفر به‌علت برگزاری جشن در این شهر داد.

دادخدا سالاری دادستان رژیم در استان کرمان روز سه‌شنبه 17مرداد 96 درمصاحبه‌یی که خبرگزاری حکومتی فارس آن را منتشر کرد گفت: ”تیم ویژه‌یی طی چند روز اخیر با جمع‌آوری اطلاعات دقیق توسط نیروهای انتظامی و انجام عملیات‌های پلیسی سه خانه باغ که مرکز پارتی‌های شبانه بود شناسایی کشف و پلمب و برپاکنندگان اصلی و صاحبان این اماکن تحت تعقیب و در مجموع هیجده نفر از عوامل این مجالس نیز بازداشت شده‌اند“.

این کارگزار سرکوبگر رژیم در کرمان در ادامه صحبتهایش با نقل‌قول از ولی‌فقیه ارتجاع که برگزاری جشنها را یک شبیخون نامیده بود خواهان مقابله با حمله گسترده دشمن ش

دستگیری ۲۴دختر و پسر جوان در شیراز

روز شنبه 6مرداد 96 24جوان در اطراف شهر شیراز در یک مهمانی توسط نیروهای سرکوبگر انتظامی دستگیر شدند.

113جوان روز پنجشنبه 5مرداد 96 درتهران و اطراف آن توسط نیروهای سرکوبگر انتظامی دستگیر شدند.

110جوان روز چهارشنبه 4تیر 96 درمنطقه شاهنامه مشهد (بولوار فردوسی) در یک مهمانی توسط نیروهای سرکوبگر دستگیر شدند.

روز 2مرداد ۹۶در یک نمایش تحقیر کننده خیابانی با حضور ساجدی‌نیا سرکرده انتظامی تهران بزرگ، گروهی از جوانان در حالی‌که با زنجیر بسته شده بودند، در شمال غرب میدان امام حسین، گردانده شدند.

دستگیری ۱۱۰نفر جوان در مهمانی

روز چهارشنبه 7تیر 96 دریک هجوم سرکوبگرانه 110جوان در منطقه شاهنامه مشهد (بولوار فردوسی) در یک مهمانی توسط نیروهای سرکوبگر دستگیر شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9c7d682-0412-4a69-9f42-c4af0e664f57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات