728 x 90

تجمع اعتراضی کسبه آسیب دیده مقابل پلاسکو

تجمع کسبه معترض ساختمان پلاسکو  - آرشیو
تجمع کسبه معترض ساختمان پلاسکو - آرشیو
جمع زیادی از کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو روز یکشنبه 12شهریور؛ در مقابل خرابه‌های این ساختمان تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

به گزارش سایت حکومتی آرمان 9شهریور 96 در جلسه روز 8شهریورماه مجلس ارتجاع، که به حادثه پلاسکو اختصاص داشت، ولی داداشی عضو مجلس ارتجاع از آستارا به ورشکستگی کسبه و دستفروشی مالکان پلاسکو در ترکیه اعتراف کرد و گفت: ”بسیاری از مالکان واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو امروز سرمایه خود را از دست داده، ورشکسته شده‌اند یا در ترکیه دستفروشی می‌کنند، در حال حاضر هیچ مرجع پاسخگویی به وضعیت آنها وجود ندارد، در حالی‌که وزارت کار باید به آن ورود پیدا می‌کرد“.

در گزارش کمیسیون عمران مجلس ارتجاع، که روز 8شهریور قرائت شد، در دلایل آتش‌سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو با بی‌شرمی و بلاهت آخوندی به تبعیت از امام دجالشان که از همان ابتدای انقلاب ضدسلطنتی می‌گفت خودشان خودشان را می‌کشند اکنون بعد از نزدیک به ۴۰سال دوباره حادثه فروریختن پلاسکو را به گردن کسبه می‌اندازند که خودشان را از پاسخگویی در ببرند. این گزارش نشان می‌دهد که دولت و شهرداری هیچ نقشی در این حادثه نداشته‌اند و علت حادثه حریق، بهره‌برداری غیرمجاز کارگران واحدهای صنفی در طبقه دهم ساختمان از ادوات گرمایشی و سیم‌کشی غیرمجاز و غیراستاندارد بوده که منجر به حریق شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6be248c8-56e8-4779-94b3-9a87c8451711"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات