728 x 90

تجلیل از دانشجویان ممتاز و مقاوم در غوطه شرقی در حومه دمشق

استاد عدنان اسلیکه
استاد عدنان اسلیکه
دانشجویان در غوطه شرقی در حومه دمشق در زیر بمبارانهای فشرده به تحصیل خود ادامه می‌دهند. این در حالی است که امکانات آموزشی در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

استاد عدنان اسلیکه:‌
امروز ما جشن تجلیل از دانشجویان در مناطق آزاد شده و کمپهای پناهندگان در کشورهای همسایه را برگزار می‌کنیم. این جشن امروز در حومه دمشق برگزار شد. برای ما باعث سرافرازی و افتخار است که این‌گونه جشنها را در سرزمینمان و در حومه دمشق برگزار می‌کنیم.
 
آرزو داریم که موفقیتها و پیشرفت دانشجویان در کلیه رشته‌ها ادامه داشته باشد و همه فعالیتهای ما برای مردم و زندگی امن آنها در آینده باشد. لذا از تلاشهای آنان تشکر می‌کنم. نماینده دولت موقت سوریه و وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشتند. در رابطه با این جشن سخنرانیها دیگری توسط دانشجویان و مسئولان انجام گرفت. برنامه خیلی عالی پیش رفت.
 
ما از دانشجویان به‌خاطر تلاش و پشت کارشان در مناطق آزاد شده با وجود همه سختیها، زخمها و دردها تجلیل می‌کنیم. دوره‌های آموزشی که زیر صدای هواپیماها، در میان خرابه‌ها و صفیر گلوله‌ها برگزار شد، نتیجه داد و به بار نشست. این موفقیت مایه سرفرازی و شرافت بزرگی است و اثبات می‌کند که مردم سوریه در هر شرایطی زنده هستند.

یکی از دانشجویان ممتاز:
تجلیل از دانشجویان ممتاز و مقاوم در غوطه شرقی در حومه دمشق
 تجلیل از دانشجویان ممتاز و مقاوم در غوطه شرقی در حومه دمشق

به صراحت بگویم ممتاز شدن و پیشرفت خوب ما در شرایطی صورت گرفت که ما امکاناتی نداشتیم و در محاصره، سختی، جنگ و انقلاب بودیم. من جدا از این مسائل، مشکلات دو کودکم را نیز داشتم. زیرا همسرم کارهای دیگری انجام می‌داد. ولی با همه این احوال پیشرفت داشتیم.
 
دانشکده ما بارها مورد حمله قرار گرفت. ۴تن از زنان شهید شدند و ضایعه بزرگ، شهادت مدیر دانشکده بود. ولی با این حال ما خسته نشدیم. ادامه دادیم و پیشرفت کردیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c806f43-3107-437a-a51e-955ea5f39cb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات