728 x 90

تجمع اعتراضی کشاورزان جعفرآباد مغان

تجمع اعتراضی کشاورزان جعفرآباد مغان
تجمع اعتراضی کشاورزان جعفرآباد مغان
روز پنجشنبه ۹شهریور 96کشاورزان جعفرآباد مغان در اعتراض به پرداخت نشدن پول گندم‌ فروخته شده به حکومت آخوندی مقابل دفتر امام جمعه رژیم در این شهر تجمع کردند.

بیشتر بخوانید:
جمع اعتراضی کشاورزان دشت ابلش در کهگیلویه
جمعی از کشاورزان بخش لنده از توابع شهرستان کهگیلویه که عمدتاً فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی هستند روز شنبه با تجمع در مقابل فرمانداری و اتاق بخشداری مرکزی رژیم در لنده خواستار رسیدگی کارگزاران رژیم به وضع موجود شدند.
این کشاورزان در پی بارش 73میلیمتری باران و جاری شدن سیلاب و توفان در چند روز گذشته در شهرستان لنده، محصولات‌شان از بین رفته است.

تجمع اعتراضی و اولتیماتوم کشاورزان شهرستان رابر کرمان نسبت به انتقال آب هلیل‌رود به سد صفارود
بیش از ۳۰۰تن از کشاورزان و جمعی از دوستداران محیط‌زیست در شهرستان رابر در استان کرمان در اعتراض به انتقال آب هلیل‌رود به سد صفارود و کرمان در محل کار این پروژه تجمع کردند و نسبت به ادامه این پروژه هشدار دادند.

یکی از معترضان گفت: مردم با این حرکت خود به کارگزاران رژیم پیام دادند در صورتی که این طرح که آینده این ۵۵روستا و قریب ۸۰۰هزار نفر مردم جنوب کرمان را به خطر می‌اندازد، به‌طور دائم متوقف نشود با ایستادن جلوی چرخ لودر و بلدوزرها جلوی آن را می‌گیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/178d741c-d91b-4332-9a73-33f0592fcd78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات