728 x 90

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی: من افتخار می‌کنم که کارمند وزارت اطلاعات بودم

محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی
محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی
محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه هفتم شهریور 96 در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم درباره خبرها در فضای مجازی در مورد سابقه‌اش گفت:‌ «من افتخار می‌کنم که کارمند وزارت اطلاعات بودم. اما موارد نادرستی که در این زمینه به اینجانب نسبت داده شده اساساً دروغ است.»

خاطرنشان می‌شود گزارشهای منتشر شده حاکی است محمد جواد آذری جهرمی از شکنجه‌گران اطلاعات آخوندی بوده و بازجویی برخی از زندانیان سابق سیاسی را برعهده داشته است.

دستیار ویژه وزیر بدنام اطلاعات آخوندی نیز از وی حمایت کرد و گفت: «آنچه در رسانه‌های معاند و ضدانقلاب درباره آذری جهرمی مطرح می‌شود، کذب محض است. جهرمی از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است...»

بیشتر بخوانید:
 

آذری جهرمی مهره‌یی «در چرخه مناسبات قدرت»


رسانه‌های رژیم «آذری جهرمی» را با نامهای مستعار «زهرایی» و «جواد ناظری» و با سوابقی مانند تهیه کیفهای شنود برای ارگانهای اطلاعاتی و امنیتی، خرید کپسولهای روان گردان برای بازجوییها، سفر به روسیه، آلمان و آفریقای جنوبی برای ملاقات با تیمهای آموزشی سرویسهای اطلاعاتی، معرفی کرده‌اند؛ ولی یک مقام از وزارت بدنام اطلاعات وی را «از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» معرفی کرد. (سایت آی تی آنالیز-27مرداد)

او خودش در گفتگو با رسانه‌های حکومتی اذعان کرده بود در سال ۸۸ در وزارت بدنام اطلاعات «مدیرکل امنیت سیستمهای ارتباطی» بوده و در دفاع از لاپوشانی جنایتهایش گفته بود: «مگر هر فردی که در وزارت اطلاعات بوده است باید بیاید توضیح دهد که مشغول به چه کار و مأموریتی بوده است؟» (سایت آی تی آنالیز-22مرداد).

وی هم‌چنین برملا شدن گوشه‌یی از جنایتهایش را با اتهام زدن به دیگران پاسخ داده و گفته بود: 'قرص روان گردان بازجوئی؟ احتمالاً کسی که مطرح کرده خودش روان گردان مصرف می‌کند' (باشگاه خبرنگاران جوان - 26مرداد).

یک روزنامه باند روحانی ضمن رد ادعای «نخبه گزینی» روحانی با اشاره به سوابق دژخیمی جهرمی در «چرخه مناسبات قدرت» و جنایتهای نظام نوشته است: «شاید این‌گونه تصور شود که ورود فرد جدیدی چون آذری‌جهرمی برای تصدی وزارت ارتباطات دال بر پذیرش نخبه جدید از بیرون از بدنه نظام نخبگی باشد اما با توجه به سابقه حضور آذری‌جهرمی در چرخه مناسبات قدرت ثابت می‌شود که اینگونه نیست» (جهان صنعت-28مرداد).

سایت حکومتی ایسکانیوز هم علت «رشد» جهرمی در هرم قدرت در نظام را «مرهون فعالیت او در وزارت اطلاعات» دانسته است (ایسکانیوز- 28مرداد).

تاجگردون عضو مجلس ارتجاع از جمله نوشته است «روحانی... یک جوان به مجلس معرفی کرد. (او) این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی از سایتها به جامعه منتقل می‌شود. بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش کننده منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسئول شنود دفتر مطهری، ... و دهها موضوع دیگر. در صحن هم که با برخی از افراد صحبت می‌کنم می‌گویند خیلی توانمند و زبل است و هر کسی با او صحبت می‌کند قانعش می‌کند و این چهره خطرناک است...» (تدبیر 24-28مرداد).

پور مختار عضو مجلس ارتجاع نیز در مورد وی سربسته گفت: «ویژگیهای جهرمی پنهان کاری و عدم شفافیت است. می خواهد وزارت ارتباطات را هم به وزارت اطلاعات تبدیل کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18c19771-67e3-46d7-b367-12671d7f7cf9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات