728 x 90

صفهای طولانی روغن جامد در شهرهای مختلف به‌رغم کرونا

صف روغن جامد در قزوین و دامغان
صف روغن جامد در قزوین و دامغان

نایاب شدن روغن نباتی جامد، به‌رغم وضعیت قرمز در شهرهای مختلف از جمله دامغان، زنجان و زاهدان، مردم را به خیابان‌ها کشاند. به‌دلیل بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در تأمین حداقلهای زندگی مردم و توزیع ناعادلانه مواد خوراکی، مردم مجبور شدند ساعتها در انتظار دریافت روغن جامد بمانند.

در همین حال رژیم آخوندی امروز چهارشنبه از احتمال افزایش قیمت شیرخام در هفته آینده خبر داد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: قیمت تمام شده شیر خام برای دامداران بیش از ۵۰۰۰ تومان است. اقدامات کارشناسی برای افزایش قیمت شیر خام انجام شده و در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است و احتمالا تا هفته آینده مشخص می‌شود. (ایسنا ۷ آبان)

رژیم آخوندی روز سه‌شنبه ۶آبان با دست کردن در جیب مردم قیمت شیر خام را ۳۰درصد افزایش داده بود. سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی رژیم گفت: قیمت مصوب شیرخام ۳۱۰۰تومان است اما تا به امروز نه تنها این قیمت در خرید و فروش شیر خام رعایت نشده بلکه ۳۰درصد هم افزایش یافته است و شرکت‌های لبنی شیر خام را با قیمت بیش از ۴۰۰۰تومان از دامداران خریداری می‌کنند
وی گفت: اگر قیمت‌ها اصلاح نشود کارخانه‌های لبنی قدرت تولید خود را از دست می‌دهند و با این شرایط دیگر امکان تولید وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز ۴آبان درباره گرانی تخم‌مرغ نوشت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه تخم‌مرغ در برخی خرده فروشیها تا ۳۵هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

در هفته‌های اخیر در اکثر شهرهای ایران نان ۳۰ تا ۱۰۰درصد گران و تقریباً در همه استانهای کشور صف نانوایی‌ها طولانی شد و زندگی کارگران و زحمتکشان را با بحران مواجه کرد. همزمان به‌دلیل افزایش بی‌رویه قیمت آرد در بازار آزاد که سرنخ آن دست سپاه پاسداران و باندهای مافیایی رژیم است، بسیاری از نانوایی‌ها از جمله در تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، البرز، کردستان و… تعطیل شده و یا صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها تشکیل شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/17533e9e-265a-4ec3-a1dd-4357600de96f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات