728 x 90

خامنه‌ای: آنهایی که می‌گویند انقلاب تمام شد این خیانت به انقلاب است

ولی‌فقیه ارتجاع
ولی‌فقیه ارتجاع
ولی‌فقیه ارتجاع روز ششم شهریور تحت عنوان دیدار با طلاب به صحنه آمد و به شکست و بن‌بست در درون رژیم اعتراف کرد. او با اعترا ف به شکست تمامی دعاوی 38ساله گفت: امروز بشریت به‌ویژه نسلهای جوان به‌شدت نیازمند حرفهای نو هستند و اسلام حرفهای نو و جذابی در زمینه انسان، جامعه و سیاست دارد که اگر به گوش جهانیان رسانده شود، قطعاً پذیرنده بسیاری خواهد داشت.

وی با اعتراف به نارضایتیها و رویگردانیها حتی در درون خود رژیم گفت: یکی دیگر از امتیازات این دوران، کثرت سؤالها و شبهه‌ها در ذهن‌ها است.

خامنه‌ای هم‌چنین با اعتراف به بی‌اعتباری آنچه نظام ولایت فقیه تحت نام اسلام ارائه کرده گفت: همان‌گونه که در سؤالها و شبهه‌ها نباید متوقف بمانیم، در یافتن پاسخ نیز باید به‌دنبال پاسخهای منطقی و صحیح برویم.

خامنه‌ای هم‌چنین ریزش در حوزه‌ها و نارضایتی اعتقادی و اجتماعی در میان طلاب را آشکار کرد و ضمن توصیه آنان به «جدی گرفتن درس و بحث علمی» گفت: «شرط تأثیر گذاری در جامعه افزایش سواد و ارتقا نصاب علمی است».

خامنه‌ای ضمن ابراز نارضایتی از وجود جریانهای معترضی که مبانی پوسیده آخوندی را در حوزه‌ها به چالش می‌کشند و متهم کردن آنها به فشار آوردن برای اصلاحات غیرعملی در حوزه‌های علمیه گفت: «لازمه پیشنهادات اصلاحی برای حوزه‌های علمیه عملی بودن آنهاست». خامنه‌ای در ادامه اعتراف به فروپاشی در حوزه‌ها افزود: «راه رفع نقاط ضعف و رسیدن به وضع مطلوب را در گروی عزم راسخ، حرکت پر انگیزه و مبارزه» است. خامنه‌ای در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به ریزشهای درونی نظام و خائن نامیدن جمعی از آنها گفت: «اینی که بعضی‌ها اینجور القاء کنند، اینجور بنویسند و بگند که خوب انقلاب یک حادثه‌یی بود تمام شد، برگردیم به زندگی عادی، این خیانت به انقلابه».

ولی‌فقیه ارتجاع در ادامه به زوال فرهنگی و اجتماعی نظام بازمانده از خمینی نیز اعتراف کرد و گفت: « انقلاب هنجارهای گذشته را بهم می‌ریزه، هنجارهای جدیدی را به‌وجود میاره. حفظ این هنجارهای جدید تداوم انقلابه و اینها سخته، اینها کارهای مشکلی است. همان دست هایی، همان قدرتهایی که با اصل انقلاب با همه وجود مخالف بودند و کارشکنی می‌کردند، همانها با همین تداوم هنجارهای انقلابی مخالفت خواهند کرد، دشمنی خواهند کرد، کمااین‌که می‌بینید دارند می‌کنند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4227a6f0-63de-4a37-a983-3872754c70b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات