728 x 90

اعتصاب غذای بیش از ۲۰زندانی سیاسی گوهردشت کرج ادامه دارد

زندان مخوف گوهردشت کرج
زندان مخوف گوهردشت کرج
بر اساس آخرین گزارشهای رسیده از منابع نزدیک به زندانیان؛ ۵۳زندانی سیاسی سالن ۱۰زندان گوهردشت کرج در همان وضعیت سابق قرار دارند. بیش از بیست زندانی سیاسی اعتصاب کننده؛ پس از ۲۵روز، هم‌چنان بر اعتصاب‌غذای اعتراضی خود پافشاری کرده و تا رسیدن به خواسته خود مبنی بر بازگشت به سالن قبلی و خروج از سالن ۱۰به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

وضعیت جسمی و عمومی اعتصاب‌غذاکنندگان رو به وخامت است. پزشکان به هیچ عنوان برای معاینه آنها وارد بند نمی‌شوند و هیچ زندانی نیز به بهداری منتقل نمی‌گردد. بر اساس گفته خانواده‌ها شدت ضعف در اعتصاب‌غذاکنندگان به حدی است که یکی از زندانیان در حال اعتصاب در سالن ملاقات که هوای گرم و خفقان آوری دارد؛ به‌شدت می‌لرزید.

زندانیانی هم که در اعتصاب نیستند وضعیت جسمی خوبی ندارند. غذاهای زندان غیرقابل استفاده است. زندانیان فروشگاه ندارند. اتاقها به‌شدت ایزوله و پنجره‌ها جوشکاری شده و زندانیان نمی‌توانند نفس بکشند و اتاقها تهویه ندارند. خانواده‌ها در اضطراب بی‌خبری از وضعیت عزیزانشان هستند. تنها ارتباط زندانیان با خانواده زمان کوتاه ملاقات هفتگی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f11cbc0-3853-4c44-b13e-4b21471f2a65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات