728 x 90

فراخوان برای مراسم چهلم پهلوان شادروان اصغر نحوی پور

فراخوان به شرکت در مراسم چهلم پهلوان شادروان اصغر نحوی‌پور
فراخوان به شرکت در مراسم چهلم پهلوان شادروان اصغر نحوی‌پور
بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز سه‌شنبه 31مرداد 96 جمعی از مردم و آزادیخواهان برای مراسم چهلم پهلوان شادروان اصغر نحوی‌پور در روز سوم شهریور در بهشت زهرای تهران و سراسر کشور فراخوان دادند.

خاطرنشان می‌شود اوایل مرداد ماه پهلوان اصغر نحوی‌پور، در دفاع از زنان هموطن یک آخوند رذل را در مترو شهرری گوشمالی داد اما با شلیک تیر مستقیم مأموران جنایتکار انتظامی و در حالی که فریاد می‌زند جانم فدای ایران به‌شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:

حادثه متروی شهرری، جنایت دیگری از آخوندها

٢٤تیرماه 96 فرد ٤٠ساله‌ای به نام اصغر نحوی‌پور توسط نیروی انتظامی به‌قتل رسید. وی پس از مضروب کردن یک آخوند در متروی شهرری از فاصله حدود دو سه متری توسط نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفت و کشته شد. مطبوعات حکومتی پس از این حادثه عنوان نمودند که وی در حال مزاحمت به تعدادی زن در مترو مورد اعتراض یک روحانی قرار می‌گیرد که توسط تیغ موکت‌بری روحانی مزبور را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد و پس از پیاده شدن از مترو به سوی ملت حمله‌ور می‌شود که توسط نیروی انتظامی کشته می‌شود، تا این‌که ویدئو ضبط شده توسط شاهدان و هم‌چنین ویدئو مصاحبه سانسور شده گزارشگر مزدور صدا و سیما با مردم که حتی منجر به جر و بحث با مردم نیز گردید، در فضای مجازی منتشر شد و مشخص گردید که واقعیت چیزی فراتر از اخبار منتشر شده می‌باشد.

در ویدئوها مشاهده گردید مأمور مزدور نیروی انتظامی بدون کوچکترین تلاشی برای دستگیری، فرد مزبور را به‌قتل رسانده است. گزارشگر تلویزیون رژیم سعی داشت که به اصلاح در دهان شاهدان بگذارد که فرد مزبور به مردم هجوم آورده و قصد صدمه زدن به آنها را داشت ولی مردم منکر آن شدند. بعدها مشخص گردید که واقعیت به این صورت بود که آخوند مزدوری به بهانه بی‌حجابی مزاحم دختری در مترو گردید که اصغر نحوی‌پور به دفاع از آن دختر پرداخت و در درگیری‌ای که با آخوند مزبور داشته وی را مضروب می‌کند و در ایستگاه شهر ری با شجاعت تمام و با صدای بلند به رژیم و دین و آیین آخوند‌ساخته اعتراض می‌کند که در این حین خون پاکش توسط مزدور جنایتکاری به زمین می‌ریزد.

در مطبوعات از وی به‌عنوان فردی معتاد و الکلی یاد کرده بودند که البته این شیوه همواره مورد استفاده نظام آخوندی قرار می‌گیرد که با اتهامات پوچ و واهی و ارتباط آنها با فساد و فحشا سعی در منحرف کردن افکار عمومی می‌کنند، ولی پزشکی قانونی اعلام نمود که نامبرده فردی معتاد و الکلی نبوده و بعدها نیز معلوم شد که نامبرده یکی از ورزشکاران به‌نام شهرری بود.

حمله جوانی به یک آخوند در تهران

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده روز یکشنبه هشتم مرداد 96 درخیابان طوس تهران یک جوان به آخوندی حمله کرد و او را به‌شدت مصدوم کرد. بنا‌ به این گزارش این جوان پس از حمله فریاد زد: اینم انتقام اصغر، همه شما را می‌کشیم.

تهاجم جوانان به یک آخوند، در انتقام پهلوان اصغر نحوی‌پور

بنا‌ به گزارشهای دریافتی دوشنبه شب شانزدهم مرداد ماه؛ در خیابان ذکریای رازی شهرری یک آخوند مورد تهاجم جوانان قرار گرفت. بنا‌ به این گزارش جوانان این منطقه اعلام کرده‌اند که به انتقام پهلوان اصغر نحوی‌پور؛ این آخوند را مورد تهاجم قرار داده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/188052cb-73fe-4cf9-94f3-067334d93f14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات