728 x 90

تهاجم رژیم اسد با گازهای سمی

حمله شیمیایی رژیم اسد-أرشیو
حمله شیمیایی رژیم اسد-أرشیو
نبردهای سنگین در حومه دمشق ادامه دارد. تمامی اقدامات جنایتکارانه رژیم اسد از به کارگیری موشکهای زمین به زمین تا استفاده از گاز سمی به‌خاطر مقاومت رزمندگان شکست خورده است.
 
گزارشی از تلویزیون اورینت نیوز 28مرداد 96:
مسئول تبلیغات دفاع مدنی در شهر عین ترمه گزارش داد که نظامیان اسد حمله‌ای را در خطوط نبرد با رزمندگان آغاز کرده و از یک نوع گاز سمی که شناسایی نشده، استفاده کرده‌اند.

وی اضافه کرد در نتیجه این حمله 4تن از رزمندگان مورد اصابت قرار گرفتند که به بیمارستان صحرایی در منطقه منتقل شدند. قابل‌توجه است که رژیم اسد، محله جوبر وشهرک زملکا وعین ترمه در غوطه شرقی را 5سال است که محاصره کرده‌اند.

سپاه رحمان از تشکلهای وابسته به ارتش آزادی از کشته شدن 5تن از عناصر رژیم اسد، درخلال حمله شکست خورده‌ای به عین ترمه در غوطه شرقی دمشق خبر داد.

علاوه بر این، 30تن از نظامیان لشکر چهارم در منطقه مناشر درجنوب غربی محله جوبر دمشق، به کمین افتاده و با انفجار تونل بمبگذاری شده کشته شدند

رزمندگان با انتشار تصاویری، لحظه هدف قرار گرفتن عناصر لشکر چهارم رژیم اسد در محل کمین را به نمایش گذاشتند.

خبرنگار اورینت نیوز در حومه دمشق گفت:
درگیریها و تلاشهای رژیم اسد برای پیشروی، همراه با بمباران شدید محور عین ترمه و محله جوبر از ابتدای صبح شروع شده است. آنها در حال تلاش برای پیشروی در یکی از این محورها هستند.

از ابتدای صبح 30موشک زمین به زمین به محله جوبر و شهر عین ترمه و حد فاصل میان این دو منطقه اصابت کرده است.

وضعیت در مناطق عین ترمه و محله جوبر تأسف‌بار است. صدها تن از خانواده‌ها از این مناطق خارج شده و به مناطق مرکزی در غوطه شرقی رفته‌اند.

قرار بود کمکهای انسانی به این مناطق وارد شود. تاکنون به هیچ‌کدام از وعدها برای رساندن کمکهای انسانی به این منطقه عمل نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20c8833c-bc87-4477-8ded-c19bac9a9036"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات