728 x 90

قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع: سرورهای تلگرام کجاست، دیده نمی‌شود و ما نمی‌بینیم؟

کانال تلگرام مجاهدین
کانال تلگرام مجاهدین
نادر قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع در یک جنگ و جدال باندی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات آخوند روحانی گفت: «به شما پدر تلگرام می‌گویند، گفته شده سرورهای تلگرام به ایران آمده، این سرورها کجاست که دیده نمی‌شود و ما آنها را نمی‌بینیم».

وی روز سه‌شنبه 24مرداد 96 درحالیکه زیرآب تحصیلات وزیر ارتباطات را می‌زد گفت: «تعداد زیادی فارغ‌التحصیل و دکترا در حوزه ارتباطات داریم، لیسانس قدرت چه کاری می‌تواند انجام دهد؟»

قاضی‌پور با یادآوری وجود ضعف دانش و فناوری در رژیم آخوندی گفت: «مدیرعامل تلگرام یک روسی صهیونیستی و فراری از روسیه است، آقای جهرمی! پس از رایزنی شما با این سرویس، هر روز ادبیات مدیر تلگرام علیه جمهوری اسلامی ایران بی‌ادبانه‌تر شده است، بنابراین لازم است مسئولان قضایی و امنیتی به این موضوع ورود کنند».

بیشتر بخوانید:

تلگرام و بستن آن کارساز نبوده / وحشت رژیم از تلگرام

روز 24مرداد 96 سرپرست ارگان موسوم به پژوهشگاه فضای مجازی، با ابراز نگرانی اعلام کرد تعداد کانال‌های عمومی تلگرام به زبان فارسی، بیش از 555هزار کانال و مطالب منتشر شده در آن، مرز 1میلیارد را گذرانده و نزدیک به یک میلیارد و یکصد میلیون مطلب می‌باشد.
با توجه به انتشار روزانه 2 تا 3میلیون مطلب در تلگرام، تا آخر مهر ماه از رکورد سایتها نیز پیشی خواهد گرفت. به‌طور متوسط، هر کاربر ایرانی در 18کانال عضو است.
یک کارگزار دیگر رژیم گفت: تکنولوژی قابل انسداد نبوده و چاره کار بستن تلگرام نیست.

وطن امروز: وزارت ارتباطات بسادگی توسط مؤسس تلگرام، در طول چند سال اخیر اداره شده است!

روزنامه حکومتی وطن امروز 11مرداد 96 در وحشت از استفاده بیش از نیمی از مردم ایران از تلگرام، وزارت ارتباطات آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و نوشت: «تلگرام تحت حاکمیت هیچ دولتی نیست، در نتیجه تحت فشار نیست! اغلب کاربران این اپلیکیشن ایرانی هستند و وزارت ارتباطات کشورمان نیز بسادگی توسط «پاول دوروف» مدیر و مؤسس تلگرام، در طول چند سال اخیر اداره شده است. تلگرام پیام‌رسانی رمزنگاری شده است. یعنی محتوای رد و بدل شده میان مخاطبان را تبدیل به رمز می‌کند که همین موضوع منجر به تضمین امنیت تروریستها شده است...»

ارگان باند دلواپسان رژیم در ادامه از عدم همکاری مدیر و مؤسس تلگرام با رژیم آخوندی سوز و گداز کرد و در حالکیه کاربران را تروریست نامیده، نوشت: «دوروف به حریم خصوصی تروریستها احترام می‌گذارد! به آنها سرویس رمزشده می‌دهد و با دولتهای درگیر با تروریسم برای شکستن رمز ارتباطات تروریستها همکاری نمی‌کند! داستان عجیبی است! هیچ پیام‌رسان دیگری در جهان، چنین سرویسی به تروریستها نمی‌دهد و هیچ دولتی هم تاکنون حاضر به مدارا با سرویس‌دهنده‌ای نشده که تروریستها و کاربران قانونمدار را از منظر حریم خصوصی در یک کفه قرار می‌دهد جز دولت ایران!.

مدیرعامل تلگرام: هیچ‌یک از سِرورهای تلگرام به ایران منتقل نمی‌شود

روز یکشنبه هشتم مرداد 96 مدیرعامل تلگرام ادعای وزیر ارتباطات رژیم که سرور تلگرام به ایران منتقل شد؛ تکذیب کرد.

‌به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، روز یکشنبه با تأکید بر مواضع قبلی این شرکت گفت: «هیچ یک از سِرورهای تلگرام به ایران منتقل نمی‌شود».

وی درباره «شبکه انتقال محتوا» نیز گفت: این شبکه «هیچ ارتباطی با انتقال به کشوری دیگر یا انطباق با قوانین غیرعاقلانه ندارد». دوروف توضیح داد که شاید منظور وزیر ارتباطات رژیم ایران از انتقال سرور، داشتن سی‌دی‌ان باشد چون تلگرام 'هیچگاه' اجازه نخواهد داد سرورهایش به کشوری مانند ایران منتقل شود که سابقه طولانی سانسور دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a057f425-2fb3-4994-8483-2b7fc80e2040"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات