728 x 90

ابراز وحشت روزنامه حکومتی اعتماد: پشت پرده دیدار سناتورهای آمریکایی با (مجاهدین) چیست؟

دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی
دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی
در ادامه واکنشهای هراس‌آلود حکومت آخوندی نسبت به دیدار هیأت سنای آمریکا با مریم رجوی روزنامه حکومتی اعتماد روز ۲۳مرداد نوشت:
«سطح تماس مقامهای متفاوت آمریکایی از سناتورها تا قانونگذاران مجلس نمایندگان با (مجاهدین) نیز افزایش فاحش و چشمگیری پیدا کرده است... روز شنبه نیز سه تن از سناتورهای ایالات متحده به محل حضور شماری از اعضای (مجاهدین) در تیرانا، پایتخت آلبانی رفته و با مریم رجوی، رهبر ارشد این سازمان دیدار کردند... در این دیدار در مورد آنچه «راه‌حلهای پایان دادن به بحران منطقه و تغییر دموکراتیک در ایران» توصیف شده، گفتگو شده است... سناتورها از انتقال امن اعضای (مجاهدین) در عراق به آلبانی استقبال کرده...»

این روزنامه در پایان با وحشت و ناامیدی و درماندگی نتیجه‌گیری کرده است:‌ «ناظران بر این باورند افزایش دیدار میان سناتورهای آمریکایی و (مجاهدین) در راستای ایجاد بی‌ثباتی در ایران و ایجاد چالشهای امنیتی جدید در مقابل ایران بوده است. برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که جلسات میان مقامات آمریکایی و اعضای ارشد (مجاهدین) در راستای تقویت فشارهای آمریکا علیه ایران در صحنه بین‌المللی است».

بیشتر بخوانید:‌
واکنشهای هراس‌آلود حکومت آخوندی نسبت به دیدار هیأت سنای آمریکا با مریم رجوی

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم آخوندی ۲۲مرداد ۹۶: هیأتی از سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی... . در تیرانا، پایتخت آلبانی دیدار و گفتگو کردند.‌ سناتور بلانت از کسانی بود که در انتقال سریع اعضای سازمان (مجاهدین) به پایگاه نظامی سابق آمریکا به نام کمپ لیبرتی در نزدیکی پایتخت عراق نقش مهمی داشت.

چندسال قبل، سناتور بلانت، جان مک‌کین و سناتور کارل لوین از جان کری، وزیر امور خارجه پیشین، خواستند حمایت از کمپ لیبرتی و تسریع در انتقال و استقرار ساکنان کمپ به کشورهای خارج از عراق، از جمله ایالات متحده را در دستور کار قرار دهد.
 
 
                                                                دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی
خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۲مرداد ۹۶: دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی:‌ هیأتی از سنای آمریکا در یک اقدام ضدنظام با مریم رجوی در کشور آلبانی دیدار و گفتگو کردند. سناتور «روی بلانت» نایب‌رئیس کنفرانس جمهوریخواهان در سنا، ریاست این هیأت را برعهده داشته است؛ «جان کورنین» سناتور ارشد جمهوریخواه از ایالت تگزاس و سناتور «تـام تیلیس» دیگر عضو حزب جمهوریخواه نیز سناتور بلانت را در این سفر همراهی کرده‌اند.

در دیدار سناتورهای ایالات متحده با مریم رجوی، او از آنچه در بیانیه (مجاهدین) «مواضع قاطع» قانونگذاران آمریکا در قبال ایران و تحریمهای جدید علیه سپاه پاسداران و مقامات حکومت ایران توصیف شده، استقبال کرده‌ است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e848ebf7-7d6a-4546-ba08-c0fb43d6e76b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات