728 x 90

شان دافی نماینده کنگره: دولت ترامپ بایستی پرداختن به فعالیت فزاینده نظامی رژیم ایران را در اولویت قرار بدهد

شان دافی نماینده کنگره آمریکا
شان دافی نماینده کنگره آمریکا
واشینگتن فری بیکن نوشت:‌ سران رژیم ایران گفته‌اند این تحرکات نظامی در پاسخ به تلاشهای اخیر آمریکا برای اعمال تحریمهای اقتصادی علیه تهران است. سخنان فزاینده خصمانه رژیم ایران به‌دنبال گزارش سازمان ملل است که افشا کرد این رژیم مکرراً توافقهای بین‌المللی در رابطه با موشکهای بالستیک را نقض کرده است.
 
قانونگذاران کنگره آمریکا و برخی کارشناسان سیاست بر این باورند که رژیم ایران برخی مقررات در برجام حول مواد مرتبط با اتمی را هم نقض کرده است.

اختصاص 500میلیون دلار برای ارتقای موشکی دومین پولی است که بعد از برجام برای ارتش هزینه می‌شود و بعد از برجام بود که میلیاردها دلار برای رژیم ایران آزاد گردید. علاوه بر اینها این رژیم یک دسته از ناوهای خود را به اقیانوس آتلانتیک اعزام می‌کند. مقامات ارتش آمریکا روز دوشنبه یک برخورد ناامن دیگر را با پهپاد ایرانی گزارش کردند. به‌طور مشابه ایران به تماسهای رادیویی در این موارد پاسخ نداده است.
 
تاکنون فقط آمریکا به نقض قوانین توسط رژیم ایران واکنش داشته است و تحریمهایی را اعمال کرده و نهادهای خارجی و اشخاص ایرانی را لیست‌گذاری کرده است اما سازمان ملل و کشورهای عضو آن پاسخی نداده‌اند.

شان دافی نماینده کنگره: به واشینگتن فری بیکن گفت دولت دونالد ترامپ بایستی پرداختن به فعالیت فزاینده نظامی رژیم ایران را در اولویت قرار بدهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38373dcc-1d80-4235-a985-d7f801f7e198"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات