728 x 90

خودکشی مادر ٨فرزند در دالاهو

خودکشی با قرص
خودکشی با قرص
بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز پنجشنبه ١٩مرداد 96، یک زن ٥٠ ساله به‌نام صورت حسینی در شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه؛ به‌دلیل مشکلات خانوادگی و فقر اقدام به خودکشی کرد و متآسفانه جان باخت.
این زن هموطن کرد مادر ٨فرزند نیز بوده از طریق خوردن قرص به زندگی خود پایان داده است. طی دو هفته گذشته ٥زن و دختر هموطن کرد به زندگی خود پایان داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

خودکشی یک مادر در دیواندره

یک زن اهل دیواندره روز پنجشنبه 19مرداد 96 خود را حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد. این زن ”فریده ویسی“ نام داشت. فرزند ١٦ساله این زن به نام ”بهنام ویسی“ نیز چند ماه پیش خود را حلق‌آویز و به زندگی خود پایان داده بود.
خاطرنشان می‌شود طی هفته گذشته ٣زن در (دهگلان) و دیواندره به زندگی خود پایان داده‌اند.

خودکشی یک جوان سنندجی در بانه

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک جوان ۲۶ساله اهل سنندج در محله صدا و سیمای بانه روز چهار‌شنبه ۱۸مردادماه ۹۶ خود را حلق‌آویز کرد که متأسفانه جان سپرد.
اطلاعی از انگیزه او برای خودکشی در دست نیست، اما بسیاری از خودکشی‌ها در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌دلیل سرکوب و خفقان از یک سو و فقر و محرومیت اقتصادی از سوی دیگر صورت می‌گیرد.
بنا‌ به آمارهای جهانی ایران آخوندزده در میان کشورهایی است که از بالاترین آمار خودکشی برخوردار است.

خودکشی یک هموطن در اهر

به گزارش دریافتی روز دوشنبه 16مرداد 96 یک هموطن دیگر در اهر با حلق‌آویز کردن خود دست به خودکشی زد.
وی متأهل و دارای دو فرزند بود. علت خودکشی این هموطن اعلام نشده است.
گفتنی است در سال جاری، پنج جوان دیگر اهری به وسیله حلق آویزکردن به زندگی خود پایان دادند و حادثه روز دوشنبه ششمین خودکشی در شهرستان اهر از فروردین تا نیمه مرداد سال ۹۶است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a36ff6f4-013c-4b52-b114-4dca55c9d773"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات