728 x 90

العربیه: دیدار هیأت عالیرتبه سنای آمریکا با خانم مریم رجوی در تیرانا

دیدار هیأت عالیرتبه سنای آمریکا با خانم مریم رجوی در تیرانا
دیدار هیأت عالیرتبه سنای آمریکا با خانم مریم رجوی در تیرانا
العربیه روز یکشنبه در گزارشی از دیدار هیأت عالیرتبه سنای آمریکا با خانم مریم رجوی گفت:‌ «یک هیأت از اعضای مجلس سنای آمریکا با مریم رجوی، پرزیدنت ”شورای ملی مقاومت ایران“، در تیرانا، پایتخت آلبانی، دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار پیرامون وضعیت مجاهدین در آلبانی، آخرین اوضاع ایران و منطقه و راه‌حلهای پایان دادن به بحران در منطقه که از تغییر دموکراتیک در ایران می‌گذرد، گفتگو کردند.

خانم رجوی از سناتورهای آمریکایی به‌خاطر مواضع قاطع آنها در قبال رژیم ایران به‌خصوص نامگذاری سپاه پاسدران رژیم ولایت‌فقیه و تصویب تحریمهای جدید علیه سپاه و سردمداران رژیم به‌خاطر نقض حقوق‌بشر، پروژه‌های موشکی و صدور تروریسم، تقدیر کرد.

خانم رجوی تصریح کرد: برخلاف تبلیغات حامیان رژیم، استبداد مذهبی حاکم از درون بسیار پوسیده و شکننده است و اگر حمایتهای خارجی و به‌ویژه سیاست مماشات در آمریکا و اروپا نبود این رژیم تا این اندازه دوام نمی‌آورد.
خانم رجوی گفت: سرنگونی این رژیم در واقع لازمه پایان یافتن بحران و جنگ در منطقه است.

خانم رجوی بر ضرورت اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور آن از سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه، اتخاذ تدابیر فوری برای حسابرسی از این رژیم به‌خاطر اعدامهای گسترده به‌ویژه قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و تحقیقات مستقل درباره این جنایت بزرگ علیه بشریت تأکید کرد.

روزنامه عکاظ عربستان با عنوان «بین اپوزیسیون ایران و مجلس سنای آمریکا در تیرانا چه گذشت؟ نوشت:‌ «در این ملاقات خانم رجوی بر ضرورت اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور آن از سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه، اتخاذ تدابیر فوری برای حسابرسی از این رژیم به‌خاطر اعدامهای گسترده به‌ویژه قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷... تأکید کرد و خواهان به‌رسمیت شناختن خواست برحق مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی دیکتاتوری دینی، استقرار آزادی و دموکراسی و برپایی یک جمهوری بر مبنای جدایی دین از دولت، برابری زن و مرد گردید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8632b9af-4513-4d19-a22e-877a2d7de88b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات