728 x 90

حفظ صلح در شبه جزیره کره به نفع چین و آمریکا است

دونالد ترامپ  و رکس تیلرسون
دونالد ترامپ و رکس تیلرسون
رئیس‌جمهوری چین به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است که یک راه‌حل مسالمت‌آمیز برای حل بحران کره شمالی ضروری است.

منابع خبری گفتند: رهبران دو کشور در یک تماس تلفنی خواهان خویشتنداری همه طرف‌ها و پرهیز از تشدید تنشها شدند.

شی جین‌پینگ رئیس‌جمهور چین گفته است حفظ صلح در شبه جزیره کره به نفع منافع چین و آمریکا است، این در حالی است که آقای ترامپ به حملات لفظی خود به کره شمالی شدت بخشیده و ابراز امیدواری کرده که رهبران کره شمالی ”متوجه وخامت اوضاع“ شده باشند.

بیشتربخوانید:

جان بولتون:‌ فن‌آوری موشکی اتمی کره شمالی به‌زودی از ایران سر در می‌آورد

جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد هشدار داد که فن‌آوری موشکی اتمی کره شمالی به‌زودی راه خود را به سوی ایران خواهد یافت.
جان بولتون روز 20مرداد 96 در مصاحبه با نشریه بریت بارت گفت: «هر توانمندی که کره شمالی دارد رژیم ایران روز بعد آن را خواهد داشت».

هشدار مجدد دونالد ترامپ به کره شمالی درباره حمله نظامی

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به کره شمالی نسبت به هرگونه حمله‌یی هشدار داد.
وی در اولین توئیت روز جمعه 20مرداد 96 خود نوشت: «گزینه نظامی کاملاً آماده است. آماده شلیک است. کره شمالی نباید نابخردانه عمل کند. امیداورم که کیم جونگ اون مسیر دیگری را برگزیند.»

اگر کره ‌شمالی به آمریکا حمله کند، چین بی‌طرف می‌ماند

به گزارش فاکس‌ نیوز روز جمعه 20مرداد 96 دولت چین اعلام کرد اگر کره شمالی به آمریکا حمله کند بی‌طرف می‌ماند. ولی هشدار داد اگر آمریکا اول حمله کند و تلاش کند رژیم کره شمالی را سرنگون کند و نقشه سیاسی شبه جزیره کره را تغییر دهند، از همسایه آسیایی خود دفاع خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34e66ae2-24bc-4b28-a2bb-251a44d97cfb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات