728 x 90

بنیادگرایان بوکوحرام ۳۱ماهی‌گیر را در نیجریه کشتند

بنیادگرایان بوکوحرام ۳۱ماهی‌گیر را در نیجریه کشتند
بنیادگرایان بوکوحرام ۳۱ماهی‌گیر را در نیجریه کشتند
در دو حمله جداگانه در جزایری در شمال نیجریه، بنیادگرایان بوکوحرام حداقل ۳۱ماهی‌گیر را کشتند.

عرب‌نیوز ۱۷مرداد ۹۶افزود نفرات بوکوحرام به دو جزیره ماهی‌گیری در یک دریاچه آب شیرین در شمال نیجریه حمله کردند و با شلیک و ضربات قطع‌کننده قربانیان را مورد هدف قرار می‌دادند.

آنان ابتدا ۱۴نفر را در جزیره دوگوری و سپس ۱۷نفر را در جزیره دبار کشتند. مهاجمان به دو گروه تقسیم شده بودند که ابتدا یک گروه به دوگوری حمله کردند و گروه دوم به دبار رفت تا منتظر کسانی باشد که از دوگوری فرار می‌کنند.

ماهی‌گیران چند روز قبل به مرکز ماهی‌گیری بوگا در ساحل این دریاچه رفته بودند و روز جمعه سوار بر قایقهای چوبی خود به این دو جزیره رفتند تا ماهی بگیرند.

اخبار حملات بوکوحرام با تأخیر منتشر می‌شود چرا که بوکوحرام دکلهای مخابراتی را در این منطقه منفجر کرده است و سیستمهای ارتباطی با مشکلاتی مواجه است.

بیشتر بخوانید:‌
دهها کشته و زخمی در اثر دو انفجار تروریستی توسط بوکوحرام در کامرون

دو انفجار تروریستی همزمان امروز پنجشنبه 23تیر 96 در کامرون باعث کشته شدن 15غیر نظامی و مجروح شدن 42نفر دیگر شد.
یکی از مقامات دولتی این کشور درباره انفجارهای امروز گفت: ”در دو حمله انتحاری همزمان در ایستگاه اتوبوس و محوطه بازار در شهر ”وازا“ دست‌کم 15غیرنظامی کشته و 42تن که حال اکثرشان وخیم است، مجروح شده‌اند».

وی با بیان این‌که به احتمال قوی عناصر گروه تروریستی بوکوحرام عاملان این انفجارها هستند از احتمال افزایش شمار کشته شدگان خبر داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b98cd18-e2c6-4b74-8e24-d69132ac4b12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات