728 x 90

بسیج ضدمردمی: مجاهدین بیشترین فعالیت تبلیغاتی و نظامی را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کرده‌اند

جنبش دادخواهی قتل عام 67
جنبش دادخواهی قتل عام 67
خبرگزاری بسیج ضد‌مردمی خامنه‌ای، در واکنش به اوجگیری جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام سال 67 و همزمان با برنامه سه روزه سیمای آزادی در سالگرد کشتار ۳۰هزار گل سرخ، نوشت: سازمان مجاهدین خلق ایران بیشترین فعالیت تبلیغاتی و نظامی را علیه جمهوری اسلامی ایران سازماندهی کرده است.

بسیج ضد‌مردمی با غیظ بسیار از اجتماعی شدن شعار نه جلاد نه شیاد و تاثیرآن در شقه نظام آخوندی، افزود: «موضوع لاینحل این‌که برخی از جریانهای داخلی در شرایط فعلی با چه منطقی به حمایت از عملکرد [مجاهدین] پرداخته و با زیر سؤال بردن حوادث دهه شصت سعی در عوض کردن جای شهید و جلاد دارند».

خبرگزاری بسیج ضد‌مردمی از افشاگریهای مجاهدین در مورد برنامه خامنه‌ای برای تولید بمب به‌شدت سوز و گداز کرده و می‌نویسد: بر کسی پوشیده نیست که افشای فعالیت هسته‌یی (نظام) دستاویزی برای اعمال گسترده‌ترین تحریمها علیه نظام شد.

مدیرکل پژوهش‌های رسانه‌یی رژیم نیز در هراس از اعتلای کارزار دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷گفت: در دو سه سال اخیر عده‌یی معاند نظام در جریان اعدام‌های سال 67 کار جدی کردند و عدد و رقم‌های اعدام شدگان هر سال به‌صورت تصاعدی بالا می‌رود.

محمد حسین ظریفیان با سوزش و نگرانی از انتشار مدارک و شواهد مستند درباره حکم خمینی جلاد برای نسل‌کشی مجاهدین در سال ۶۷ افزود: شبکه‌های خارجی مستندهای متعددی را کار می‌کنند و فصل تابستان که می‌رسد اوج این مستندها می‌شود و این اعدامها را تبدیل به هولوکاستی برای [مجاهدین] کرده‌اند.

یک مهره خامنه‌ای به نام فواد ایزدی در جلسه‌یی تحت عنوان دجالگرانه «همایش حقوق‌بشر اسلامی» بار دیگر سوز دل رژیم آخوندی را از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس» بارز کرد و گفت: «فرانسه کشوری که این همه رابطه اقتصادی با (نظام) بعد از برجام پیدا کرد، این‌گونه از مخالفان نظام و (مجاهدین) حمایت و برگزاری مراسمی را برای آنها میزبانی می‌کند».

وی هم‌چنین گفت: «پیش از برجام، قانون تحریمی زیادی داشتیم اما بعد از برجام این پرسش وجود دارد که چه کسی تحریم نمی‌شود؛ طبق این قانون، خود رئیس‌جمهور هم حتی قابلیت تحریم پیدا می‌کند. آمریکا ما را در لیست کشورهای دشمن قرار داده است و اگر در این لیست باشیم چه امتیاز بدهیم و چه ندهیم فرقی ندارد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1650ed3f-7643-442e-935f-74dadebde8d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات