728 x 90

حسین سازور مداح رژیم: دوستم در کف خیابون از جوانی سؤال کرد از رژیم بیشتر بدت میاد یا منافقین؟ گفت اولا منافقین نه، مجاهدین

حسین سازور مداح رژیم
حسین سازور مداح رژیم

حسین سازور مداح حکومتی روز ۱۴آبان در تلویزیون افق رژیم به حضور هواداران مجاهدین در کف خیابان و اعتراضات علیه رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: دوستم در کف خیابون از یکی سؤال کرد از جمهوری اسلامی بیشتر بدت می‌آید یا از منافقین؟ او گفت منافقین نه، مجاهدین مگر آنها چکار کردند؟

حسین سازور از مداحان رژیم که بارها جلوی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع مداحی کرده است در این برنامه گفت: من دیروز یکی از رفقامون یک جمله‌ای گفت خدا شاهد است اصلاً درد آدم را می‌کشد! ببینید ما در وظیفه مون کوتاهی می‌کنیم کجا میرسیم؟ گفت به یکی از اینهایی که آمده بود کف خیابان گفتم که تو از جمهوری اسلامی بیشتر بدت می‌آید یا از منافقین؟

گفت اولاً منافقین نه و مجاهدین بعد هم مگه آنها چکار کردند.

مداح حکومتی با سوزوگداز گفت: اصلاً این نمی‌داند مجاهدین ۱۷هـــــــــــــــــزار نفر را کشتند. چرا اینها چرا تو مدارس نمی‌آیند بگویند چرا جهاد تبیین تو دانشگاهها نیست، چرا تو آموزش و پرورش نیست، چرا استادان دانشگاه ما به این وظیفه عمل نمی‌کنند، چرا معلمان به این وظیفه عمل نمی‌کنند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3b8da86-6ca6-4901-9347-fe4fd35927c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات