728 x 90

فواد ایزدی: هدف آمریکا از تحریم جدید، مدیریت کشورهای منطقه علیه ایران است

فواد ایزدی
فواد ایزدی
روز 15مرداد 96 فواد ایزدی کارشناس بین‌المللی رژیم آخوندی در یک همایش ضد حقوق‌بشر با ابراز نگرانی از مصوبه تحریم آمریکا، یکسویه شدن کشورهای منطقه ضد رژیم و گلایه از کشورهای اروپایی که چرا فقط لبخند می‌زنند گفت: «فرانسه کشوری که اینهمه رابطه اقتصادی با ایران بعد از برجام پیدا کرد، اینگونه از مخالفان نظام و (مجاهدین) حمایت و برگزاری مراسمی را برای آنها میزبانی می‌کند».

خبرگزاری حکومتی ایرنا به‌نقل از این عامل حکومتی نوشت: «پیش از برجام، قانون تحریمی زیادی داشتیم اما بعد از برجام این پرسش وجود دارد که چه کسی تحریم نمی‌شود؛ طبق این قانون، خود رئیس‌جمهور هم حتی قابلیت تحریم پیدا می‌کند».

فواد ایزدی در پایان صحبتش از این‌که میدان مانوری برای رژیم باقی نمانده در ناامیدی، گفت: «آمریکا ما را در لیست کشورهای دشمن قرار داده است و اگر در این لیست باشیم چه امتیاز بدهیم و چه ندهیم فرقی ندارد».

بیشتربخوانید:

ابراز وحشت از مصوبه تحریم‌های اخیر آمریکا

روز 5مرداد 96 فواد ایزدی کارشناس بین‌المللی رژیم آخوندی وحشت خود را از تحریمهای جدید آمریکا نشان داد و در مصاحبه با تلویزیون رژیم 4مرداد 96 گفت: «تحریمها ضربات جدی رو ایجاد خواهد کرد، یکی از مسئولان دولت گفته بود. که این تجمیع تحریمهای گذشته هستش که حرف جالبی بود برای من چون اگر قرار بود شما در حوزه هسته‌یی اینهمه امتیاز بدهید بعد دو سال از توافق بگذره، بعد همه تحریمها تجمیع بشه در یک طرح در یک قانون خب پس برجام چی بود؟ این حرف توسط یکی از افرادی که در مجموعه پیگیری بحث برجام هستش، خیلی جای سؤال باقی می‌گذاره که پس برجام چی بود؟ اگر قراره همون تحریمها در یک طرح جدید تجمیع بشه؟ داستان تحریم رو خواهیم داشت، شاید این تحریم با این گستردگی که داره ما رو به‌سمت این مسأله ببره که رابطه ایران و آمریکا درست بشو نیست فشار آمریکا روی کشور ما ادامه‌دار خواهد بود، بعد به‌سمت گزینه‌هایی بریم که شاید خیلی سال پیش از این باید بهش بیشتر دقت می‌کردیم، گزینه‌های متعددی هم ما در قوی‌تر شدن کشور داریم...»

فواد ایزدی در ادامه گفت: افرادی هستند که اینها توسط دولت ترامپ و شخص ترامپ آمدند سر کار. آقای متیس آقای تیلرسون آقای مک مستر اینها هم به‌شدت ضدایرانی هستند دنبال فشار بیشتر بر ایران هستند دنبال گرفتن برجام دو و سه هستند دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی هستند. یک گروه. داریم از اطرافیان ترامپ که اینها غالباً در کاخ سفید هستند مثل آقای بنل و اطرافیانش اینها یک نگاه به‌شدت ایدئولوژیک و تمدنی نسبت به ما دارند، جزء چهره‌های اسلام ستیز برجسته هستند همراه آقای ترامپ آمدند ادبیات منفی دارند. اینها معتقد هستند که امکان سرنگونی جمهوری اسلامی وجود داره امکان تضعیف جمهوری اسلامی که منجر به سرنگونی میشه وجود داره معتقد هستند که برجام مزاحم این روند هستش...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63d87f0b-1d2a-49a6-811e-1d9c495aac2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات