728 x 90

استراون استیونسون: رژیم ایران هم‌چنان رکورددار بالاترین نرخ اعدام در جهان

استراون استیونسون
استراون استیونسون
استراون استیونسون، سفر فدریکا موگرینی به ایران تحت حاکمیت آخوندها را محکوم کرد و ضمن اشاره به گزارش اخیر عفو بین‌الملل نوشت: رژیم ایران هم‌چنان رکورددار بالاترین نرخ اعدام در جهان همراه با سرکوپ خشونت‌بار و اختناق وحشتناک است و در چنین موقعیتی حضور در مراسم تحلیف روحانی به‌غایت اشتباه است. این‌که گفته می‌شود روحانی از نقض فاحش حقوق‌بشر در ایران اطلاع ندارد یک توجیه سخیف و کودکانه است. همچنین ادعای این‌که اتحادیه اروپا با وجود گزارش عفو بین‌الملل از نقض فاحش حقوق‌بشر در ایران مطلع نیستند نیز یک توجیه غیرقابل باور و شنیع است.

استراوان استیونسون همچنین نوشت: روحانی هرگز جز نوکری و سر سپردگی به رژیم حاکم که مردم را شکنجه و زندانی و اعدام می‌کند، کارنامه دیگری ندارد. وزیر دادگستری او از عوامل اصلی قتل‌عام سال 67 است. آنها بایستی تحت پیگرد و محاکمه قرار گیرند و جامعه بین‌المللی بایستی به‌گونه‌یی برخورد کند که این جنایتکاران نمی‌توانند از عواقب قتل‌عام هزاران نفر بگریزند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f5b4e5c-60fd-4555-a59f-353ae5e93bbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات