728 x 90

رسانه حکومتی: «آیا مرصادی دیگر پیش روی جمهوری اسلامی است؟!»

وحشت سران رژیم از تکرار فروغ جاویدان
وحشت سران رژیم از تکرار فروغ جاویدان
حکومت آخوندی با اعلام این‌که در عملیات کبیر فروغ جاویدان، با عملیاتی مهمتر از تمامی درگیریهای جنگ هشت ساله روبه روشده است، به دریافت پیام سرنگونی نظام در تحولات اخیر و در گردهمایی بزرگ مقاومت و کارزار دادخواهی خون شهیدان قتل‌عام ۶۷، اذعان کرد و با هراس و نگرانی نوشت نظام آخوندی رویارویی دیگری هم چون عملیات کبیر فروغ جاویدان در پیش روی خود، می بیند.

یک رسانه‌ حکومتی (سايت انتخاب) با عنوان «آیا مرصادی دیگر پیش روی جمهوری اسلامی است؟!» نوشت: این روزها سالگرد عملیات مرصاد می‌باشد 30سال از این واقعه مهم می‌گذرد فی الواقع عملیات مرصاد نسبت به دیگر عملیات‌های دوران (جنگ) مهم‌تر و حساس‌تر است و به‌طور خاص الآن برای همه ما جای بسی تعمق دارد. .

در سوم مردادماه ۱۳۶۷ چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران، (مجاهدین) طی عملیاتی موسوم به «فروغ جاویدان و با شعار از «مهران تا تهران» قصد داشتند موجبات نابودی و فروپاشی نظام اسلامی را فراهم آورند. هدف آنها که در شب اجرای عملیات بر زبان رهبرشان مسعود رجوی جاری شد این بود که «ظرف ۴۸ساعت خواهند توانست به تهران برسند».

این رسانه حکومتی با اذعان به شقه دشمن در قبال کازار مقاومت و شعار نه جلاد نه شیاد، افزود:
بوضوح می‌بینیم که هدف ”سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ”بود و الآن بعد از 30سال باز می‌بینیم در اجتماعی که اخیراً در پاریس داشتند همراه با مقامات آمریکایی و سایرکشورهای دیگر انگشت روی سرنگونی نظام اسلامی می‌گذارند و مطرح می‌کنندکه نباید به 40سالگی برسند و ...

این موضوعی است که خوب باید روی آن تعمق کرد و خوب چاره اندیشید، آیا باید دست روی دست گذاشت و منتظر مرصاد دیگری باشیم، . قطعاً نه، ...

در این رابطه قبل از هر چیز بایستی اختلافات را کنار گذاشت و نباید حرفهای نسنجیده و بیهوده توسط این فرد و آن فرد این طرف و آن طرف زد که نتیجه آن تضعیف دولت و دامن زدن به اختلافات شده و بیش از هرکس دشمنان نظام سود می‌برند، مثلاً این حرفهایی که آقایان سر اعدامهای سالیان گذشته زده‌اند و مصاحبه‌هایی که کرده‌اند و همه جا پخش شده درست نیست، باعث شده که همه این نتیجه را بگیرند و انگشت روی این بگذارند که در اعدامها ریل قضایی رفته نشده است و سرمنشا همه خود (خمینی) بوده است یعنی چون او اکی کرده است دیگر نیازی به ریل قضایی نبوده است، جد ا از این‌که زدن این حرفها به‌لحاظ عرف اجتماعی اصلاً درست نیست، همه موضوعات بایستی طبق قوانین و در کادر دولت حل و فصل شود. این درست نیست که الآن وزیر دادگستری ما بیاید بگوید وزارت دادگستری بی‌خاصیت‌ترین وزارت هست.

درست نیست برخی آقایان و ارگانها همین‌طور دستگیر کنند و حکم بگیر و ببند راه بیندازند ... الآن بوضوح دیده می‌شود بعضاً تعدادی از اعدامها خودسرانه توسط قوه ‌قضاییه انجام می‌شود ...   لذا باید یک حساب و کتابی سر این اعدامها و قضاوتها باشد. هرچیزی که باعث تشدید اختلافات و تضعیف دولت می‌شود را باید کنار گذاشت و با وحدت ها حرکت کرد و اشتباهات گذشته را تکرار نکرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2efbff1e-e62c-473c-a90c-e71d07170fee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات