728 x 90

مرگ سه کارگر هنگام کار

مرگ دلخراش کارگران بر اثر نبود حداقلهای ایمنی در کار
مرگ دلخراش کارگران بر اثر نبود حداقلهای ایمنی در کار
بنا‌ به گزارشات رسیده مرگ دلخراش کارگران زحمتکش میهنمان حین کار به‌علت نبود حداقلهای ایمنی هم‌چنان ادامه دارد.

بر اساس همین گزارش یک کارگر شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهر یزد به نام رامین زارع هنگام تعمیر پاتیل‌های شرکت به علت جدا شدن گوشواره پاتیل و اصابت به‌سر وی جان باخت.

یکی از کارگزاران رژیم در این کارخانه با وقاحت مرگ این کارگر زحمتکش را سهل‌انگاری خود وی عنوان کرد و از رسانه‌ای شدن خبر مرگ کارگران تعجب کرده و به‌شدت عصبانی شد.

از سویی دیگر در بندرعباس یک کارگر شهرداری به نام علی حسینی به علت شدت گرما و هنگام کار دچار گرمازدگی شد و پس از شش روز حالت کما سرانجام امروز چهارشنبه 11مرداد 96 جان باخت.

در رودسر نیز یک کشاورز 45ساله هنگام کار و آبیاری دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

مرگ روزانه کارگران زحمتکش میهن در هنگام کار به علت نبود حداقلهای ایمنی در کار به امری روزمره تبدیل شده تا جایی که حتی کارگزاران رژیم با وقاحت از مطرح شدن آن در رسانه‌ها اظهار تعجب و عصبانیت می‌کنند.

گزارش اداره سازمان پزشکی قانونی در تاریخ 24 اردیبهشت 96 حاکی است که در سال گذشته یک هزار و 623 مرد و 22 زن بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند.

این رقم در مقایسه با سال 1394که آمار تلفات حوادث کار یک هزار و 494نفر بود، ۱۰.۱درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:
مرگ سه کارگر در حین کار

بنا‌ به گزارشات رسیده شنبه 7مرداد 96 سه کارگر یک شرکت پیمانکاری در شهرک صنعتی نظرآباد بر اثر نبود حداقلهای ایمنی در کار و گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
بر اساس همین گزارش این سه کارگر زحمتکش که در حال سرویس سیستم تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد بودند بر اثر انباشت گازهای متصاعد شده از سیستم تصفیه خانه که مسمومیت‌آور بوده و نبود حداقلهای ایمنی در کار متأسفانه جان خود را از دست دادند.

چهار کشته و زخمی در انفجار معدن در راور کرمان
بنا‌ به گزارشات رسیده روز چهارشنبه 28تیر 96 دراثر انفجار گاز در معدن اشکیلی در منطقه هجدک شهرستان راور یک کارگر زحمتکش کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
ابوالقاسم سیف الهی معاون استانداری رژیم در کرمان بدون اشاره به نقش رژیم پلید آخوندی در این فجایع و نبود حداقلهای ایمنی در کار گفت کارگران زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

مرگ سه کارگر زحمتکش در اثر سقوط در چاه در تبریز
صبح روز چهارشنبه 21تیر 96 سه کارگر زحمتکش در تبریز به علت نبود الزامات ایمنی در محیط کار بر اثر سقوط در چاه متأسفانه جان باختند.
بنا‌ به گفته مدیر روابط آتش‌نشانی رژیم در تبریز این سه کارگر هنگامی که برای نظافت چاه رفته بودند دچار گازگرفتگی شده و هر سه متأسفانه جان باختند.

مرگ یک آتش‌نشان و دو کارگر در فولاد شهر
روز یکشنبه 7خرداد 96 یک مأمور آتش‌نشانی همراه با دو کارگر بر اثر نبود حداقلهای ایمنی در کارخانه آسفالت فولاد شهر جان باختند.
بنا‌ به اخبار رسیده یک کارگر در چاهی در این کارخانه که بدون رعایت حداقل نکات ایمنی وجود داشت محبوس شد در این هنگام برادر وی که برای نجات او اقدام کرده بود نیز در همین چاه دچار حادثه شد و پس از مدتی که مأموران آتش‌نشانی برای کمک آمدند یکی از آنان نیز بر اثر عمق زیاد چاه و نبود وسایل نجات استاندارد در چاه سقوط کرد و متأسفانه هر سه آنان جان باختند.
مأموران آتش‌نشانی که به علت نبود وسایل نمی‌توانستند نفرات سقوط کرده را از چاه بیرون بیاورند مجبور به‌درخواست کمک از دیگر شهرهای اطراف شده و سرانجام جسد دو کارگر و آتش‌نشان از چاه بیرون آورده شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3cb6634-e723-4537-ae4b-fffe5f1d0818"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات