728 x 90

سراسیمگی رژیم ایران در قبال ضربه تحریمها

دیوید متس وکیل برجسته حقوق‌بشری کانادا
دیوید متس وکیل برجسته حقوق‌بشری کانادا
ضربه سنگینی به رژیم ایران و توافق اتمی آن با تحریمهای جدید کنگره آمریکا وارد آمده است. این ضربه رژیم ایران را سراسیمه کرده است.

گزارشی از اسکای نیوز 7مرداد 96‌: بعد از آن که آمریکا لایحه جدیدی از مجازات ها علیه رژیم ایران را تصویب کرد مقامات ایران می‌گویند این مجازات ها ضربه سنگینی به توافق اتمی است
حسن روحانی تهدید می‌کند که معابر دریایی را به روی آمریکا می‌بندد.

رژیم ایران لحن خود علیه آمریکا را در صحنه‌های نظامی و سیاسی تشدید کرده و شبه‌نظامیانش را به کشورهای مختلف فرستاده است. در صحنه نظامی رئیس ستاد نیروهای مسلح رژیم ایران به دولت آمریکا هشدار داد در صورت هر عمل تحریک‌آمیز، این رژیم برخلاف مجازاتهای آمریکا نیروهای نظامی‌اش را تقویت خواهد کرد.

در صحنه سیاسی هم صدای روحانی رئیس‌جمهور این رژیم بلند شده و خطاب به واشینگتن می‌گوید در صورتی‌که واشینگتن بخواهد منطقه خاور میان در آرامش باشد باید دست از سیاستهای خصمانه و تحریک آمیزش بردارد.

در چنین شرایط متشنجی دونالد ترامپ مجدداً در مورد نقض توافقنامه اتمی به رژیم ایران هشدار می‌دهد و می‌گوید در اینصورت رژیم ایران با عواقب وخیمی روبه‌رو خواهد شد.

این در حالی است که دونالد ترامپ از هیچ فرصتی فروگذار نمی‌کند که بر نقش تروریستی رژیم ایران تأکید کند و ناخشنودی خود را از توافق اتمی که در دوران اوباما امضا شده بیان کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae945d27-1e34-4e86-96ce-67d832f0d899"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات