728 x 90

زلزله نهاوند را لرزاند

وقوع زلزله در نهاوند
وقوع زلزله در نهاوند
صبح روز جمعه 6مرداد 96، ساعت ۵:۳۴زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ریشتر شهرستان نهاوند را لرزاند. این زمین‌لرزه ۱۶مجروح به همراه داشت.

کریم حمیدوند فرماندار رژیم در نهاوند زلزله امروز را شدیدترین زلزله در سال جاری عنوان کرد و گفت:‌ تقریباً به‌صورت متوسط هفته‌یی یکی دوبار زلزله و پس لرزه به بزرگی ۲.۵ریشتر این شهرستان را به لرزه در می‌آورد.

بیشتربخوانید:
زلزله اردبیل را لرزاند

زلزله‌ای به قدرت ۴.۷ریشتر، حوالی ”تازه کند“ اردبیل را روز پنجشنبه 29تیر 96 لرزاند. این زمین‌لرزه در ساعت 10و 52دقیقه صبح امروز در عمق 26کیلومتری زمین رخ داد.
تا کنون اطلاعی از خسارات جانی و مالی این زمین‌لرزه مخابره نشده است.

زلزله ۴.۲ریشتری گوهران در بشاگرد (بندرعباس) را لرزاند
زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۴.۲در مقیاس ریشتر در عمق زمین شهر گوهران در شهرستان بشاگرد را لرزاند.
خبرگزاری مهرآخوندی روز 22تیر 96به‌نقل از مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴.۲در عمق زمین ساعت ۵و ۳۴دقیقه و ۱۹ثانیه شهر گوهران از توابع شهرستان گوهران را لرزاند.
این زمین‌لرزه در مختصات طول جغرافیایی ۵۷.۹۸و عرض جغرافیایی: ۲۶.۵۶در عمق ۲۱کیلومتر رخ داده است.

زلزله شهرستان شوش را لرزاند
زلزله‌ای با قدرت ۴.۶ریشتر شهرستان شوش در استان خوزستان را لرزاند.
بر اساس گزارش خبرگزاری مهر آخوندی، روز 20تیر 96زلزله‌ای با قدرت ۴.۶ریشتر شهرستان شوش در استان خوزستان را لرزاند. این زمین‌لرزه ساعت ۱:۳۴دقیقه صبح به‌وقوع پیوست.
این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی: ۴۸.۰۷، عرض جغرافیایی: ۳۲.۳۸و عمق: ۱۷کیلومتر رخ داده است.
مرکز این زمین‌لرزه در ۲۶کیلومتری شوش (خوزستان)، ۲۸کیلومتری اندیمشک (خوزستان)، ۳۱کیلومتری دزفول (خوزستان)، ۱۲۶کیلومتری خرم‌آباد و ۱۳۱کیلومتری اهواز عنوان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bda902c2-3903-40dc-833d-acceeddb10d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات