728 x 90

کولبر سردشتی در پی شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار جان باخت

شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر انتظامی به کولبران زحمتکش
شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر انتظامی به کولبران زحمتکش
روز سه‌شنبه 3مرداد 96، یک کولبر زحمتکش دیگر کُرد در پی شلیک مستقیم پاسداران ولی‌فقیه جان خود را از دست داد.

این هموطن کرد به‌نام 'کریم محمدامین‌زاده' مشهور به 'کریم احمدخاله علی بیتوش' اهل روستای 'بیتوش' سردشت از توابع استان آذربایجان‌غربی بود.
این جنایت پاسداران در منطقه سردشت از توابع استان آذربایجان رخ داد.

همچنین شامگاه جمعه 30تیر 96، شلیک مستمر پاسداران جنایتکار به کاسبکاران کرد موجب کشتار ٣٠ رأس اسب آنها شد.

جنایت شلیک به کولبران زحمتکش که برای امرار معاش خود و خانواده‌شان به این کار سخت روی می‌آورند به امری عادی در حاکمیت پلید آخوندی تبدیل شده است و هفته‌یی نیست که این جنایت خانواده‌ای را داغدار نکند.

بیشتر بخوانید

کشته و زخمی شدن چهارکولبر با شلیک مستقیم نیروی سرکوبگر انتظامی

روز 30تیر 96بر اثر شلیک مستقیم پاسداران یک کولبر کشته و سه تن دیگر به‌شدت زخمی شدند.
این جنایت پاسداران که در مرز قطور از توابع خوی در استان آذربایجان رخ داد باعث مرگ کولبر زحمتکشی به نام امیر خالدی گشت و سه کولبر دیگر به بیمارستانی در خوی برای معالجه بستری شدند.

کشته شدن دو هموطن با شلیک مستقیم نیروی سرکوبگر انتظامی

روز دوشنبه 26تیرماه 96 نیز یک خودرو هموطنان در جاده روانسر- جوانرود هدف شلیک پاسداران قرار گرفت که در این جنایت نیز دو هموطن به نامهای حامد علیمرادی از اهالی شهرستان جوانرود و ولی خانی از اهالی روانسر متأسفانه جان خود را از دست دادند.

کشته و زخمی شدن سه کولبر با شلیک مستقیم نیروی سرکوبگر انتظامی

شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم ایران، موجب مرگ یک کولبر کُرد و زخمی شدن دو تن دیگر شد.
صبح روز پنجشنبه 1تیرماه 96، نیروهای سرکوبگر انتظامی گروهی از کولبران را هدف قرار دادند که در نتیجه یکی از کولبران جان باخت و دو تن دیگر مجروح شدند.
تیراندازی به کولبران از سوی نیروهای انتظامی مستقر در پایگاه 'نجفی' پیرانشهر صورت گرفته است. کولبر جان‌باخته 'محمد داربران' متأهل و دارای سه فرزند بوده است.
به قرار اطلاع دو کولبر مجروح به‌دلیل ترس از بازداشت به مراکز درمانی انتقال داده نشده‌اند.
از سوی دیگر، یک کولبر کُرد نیز در پی تعقیب و گریز نیروهای انتظامی از ارتفاعات شهرستان سلماس سقوط کرد و دچار جراحات عمیق شده است. هویت این کولبر سلماسی 'مراد حاجی‌زاده' اعلام گردیده است.

جان باختن یک کولبر زحمتکش کرد بر اثر شلیک مستقیم پاسداران

بنا‌ به گزارشات رسیده پاسداران جنایتکار رژیم آخوندی چهارشنبه 24خرداد 96با شلیک مستقیم به گروهی از کولبران زحمتکش کرد در منطقه بیتوش از توابع سردشت موجب مرگ یک تن از آنان شدند.
کولبر جان‌باخته در این جنایت پاسداران ”سیروان خانه خلی“ اهل سردشت نام داشت.
اخبار رسیده از این جنایت پاسداران حاکی است که پاسداران بدون هیچ اخطار قبلی شلیک کردند.

جان باختن کولبر جوانی که توسط نیروی سرکوبگر رژیم زخمی شده بود

کولبر جوان سردشتی که توسط نیروی سرکوبگر رژیم هدف شلیک مستقیم قرار گرفته و زحمی شده بود پس از یک‌ماه بستری روز 7اردیبهشت 96 دربیمارستان تبریز جان باخت.
رحمان ابراهیمی 19ساله یک ماه قبل در پی شلیک مستقیم به‌شدت زخمی شده بود و جهت مداوا پزشکی به بیمارستان تبریز منتقل شده بود. وی دانشجوی دانشگاه خرم‌آباد و اهل 'ربط' سردشت می‌باشد.

مرگ دو کولبر زحمتکش با شلیک مستقیم پاسداران در کردستان

بر اساس گزارشات رسیده دو کولبر زحمتکش در روز پنجشنبه 24فروردین 96با شلیک مستقیم پاسداران در سقز و بانه جان خود را از دست دادند.
بر اساس همین گزارش سحرگاه پنجشنبه یک خودرو در نزدیکی پل روستای ”مام سیف الدین“ مورد شلیک مستقیم پاسداران قرار گرفت و سرنشین آن که از کاسبکاران محلی بود به نام عطا حسینی جان باخت.
در جنایتی دیگر پاسداران با شلیک مستقیم به یک کولبر جوان به نام آزاد محمودی در نزدیکی روستای مرزی ”چومان“ وی را به‌شدت زخمی کردند.

وی که اهل روستای ”چی چوران“ بود به‌علت ممانعت پاسداران از رسیدگیهای پزشکی در مراحل اولیه، متأسفانه جان خود را از دست داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21b865c4-60a3-41d1-a09c-1bd4b79c7cb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات