728 x 90

سیل در هند، جان ۱۸۰نفر را گرفت

سیل درهند
سیل درهند
منابع خبری در هند 4مرداد 96 از دست‌کم کشته شدن ۱۸۰تن از شهروندان این کشور بر اثر سیل ایجاد شده به‌دلیل بارانهای موسمی غرب و شرق هند خبر دادند.
 
بر اساس گزارشهای رسیده بارانهای موسمی که از هفته گذشته در هند آغاز شده همچنین تاکنون بیش از 2میلیون نفر از شهروندان این کشور را بی‌خانمان کرده است.

ارتش هند که در حال امدادرسانی به گرفتاران در سیل این کشور است، ضمن تأیید این آمار و ارقام، از وارد شدن بیشترین میزان خسارت به ایالت گوجرات خبر داد.

گفته می‌شود تنها در ایالت گوجرات بیش از ۶۰هزار تن به‌دلیل خرابیهای ناشی از سیل شدید خانه‌های خود را ترک کرده و دست‌کم ۹۴تن از شهروندان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

پس از گوجرات نیز ایالت آسام بیشترین میزان خسارت را متحمل شده و بیش از ۹۰تن از شهروندان این ایالت نیز جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است بارانهای موسمی هر ساله به مدت چهار ماه در هند و دیگر کشورهای استوایی ادامه داشته و به‌دلیل حجم بیش از حد آبهای جاری شده در سطح زمین منجر به ایجاد سیل‌های بسیار مخرب و کشنده در این کشورها می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24e874d9-0f1f-40e2-b6c1-c284d2c4fc55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات